Draft 27:e juli
Pro-Am 28
Tävling 29-31.
(New Jersey)
Draft 27:e juli
Pro-Am 28
Tävling 29-31.
(New Jersey)
Känns som att Dustin har samlat ihop till en vinst nu.
Är det bara lösa tävlingar eller är det nån poängräkning för totalen
Tror inte det är nån totalräkning. Vilket kanske gjort det lite mer intressant
The player with the most ranking points after 7 events will be named the Individual Champion.
Den 8:e tävlingen är lagtävling.
Sänds denna också på Youtube? Får ge det en chans till.
Kommer troligen att sändas fritt på livgolf och Youtube så länge tv-avtal saknas i USA och Storbritannien
Får se om presentationen ändras något. Oregon var klart bättre än London. Grafik, kameraarbete. Får se om man kommer hålla på Stenson som man håller på svenskarna annars. Kolla lär jag göra.
Får se om protester från 9/11 folket kommer märkas på nåt sätt.
Precis som det spekulerats…
Det var ju ingen högoddsare.
Vore kul om Trump själv dyker upp och kollar på tävlingen
Han verkar ha varit med på gårdagskvällenens LIVparty
https://twitter.com/NUCLRGOLF/status/1552510922450673666?t=COqvUfPC14DLYsZLYRP9UQ&s=19
Och ska vara med i Pro am
Se där, se där… Känt folk i farten. Som jag läste i farsans sommarstuga, en typ rekordmagasinetbok kvarlämnad av de tidigare ägarna, från OS 36, utgiven strax därefter, med bildsidor just känt folk i farten, Hitler, Goebbels, Sven Hedin…
”Presidential Welcome”…
Hade velat se hela den rundan faktiskt!
– Jag känner inte att jag gav upp det. Jag har gjort alla möjliga justeringar för att det ska vara möjligt att fullfölja mina uppdrag som kapten. Jag har haft jättebra hjälp från LIV för att kunna göra det. Sedan togs beslutet ändå om att jag skulle plockas bort. Jag är självklart besviken över situationen men det är som det är och nu går vi vidare, säger Stenson.
Från Henrik Stenson har fått en ersättare som kapten i Ryder Cup
Luke Donald som captain. Poulter på LIV sidan. Reed på LIV sidan.
Ryder cup har aldrig känts tråkigare.
Vi får väl se. Det skall rinna mycket vatten under många broar, innan RC.
Då var de igång. Bra slag av Stenson.