Joggers

Tack, misstänkte det.

Jag vill vara noga med en sak, att jag rätt mkt skiter i vad folk har på sig eller om det ska vara krage eller viss typ av strumpor och shorts, MEN!

Såna här brallor kan ju vara hur bekväma som helst, men jag har annat som jag tycker “passar bättre” och är lika sköna. Lika lite som att jag skulle gå ut i skogen och campa med mina golfbrallor.
Precis som att joggers kan passa vissa, men korta och snäva brallor har väl aldrig riktigt passat min smak, men vill någon annan ha det, fine, kör på.

Jag ser inga problem med att följa “normalt” golfmode.
Skulle en GK ha krav “krage”, fine, då har jag väl det.
Om jag tycker att saker är fult eller snyggt är ju bara subjektivt ändå.

NEEEEEJ

Tycker ni de säckiga byxorna som golfarna hade i början av 2000-talet var så mycket snyggare ?
ladda ned (1)

Ballongbrallor! Nej, det är inte särskilt snyggt. Men det är med dem som med Joggers. Om det inte blir “för mycket” så funkar det ändå hyggligt även om det inte är snyggt.

1 gillning

Ja, faktiskt. Att skylta med sin brist på underkropps muskulatur genom att använda dagens modebrallor eller shorts är inte bättre. Lite som feta människor med för små skjortor eller blusar där knapparna får kämpa med att hålla hyddan på plats. Don för person är hela grejen tycker jag.
I Tigers fall då iaf så hade han just inga lår eller vader alls att skylta med.

Det kallas mode. Sen om man är i linje med det eller inte är en annan femma.
De kostymerna man hade där och då hade nog stått ut som … inte så snygga idag heller…

Jag köpte ett par tapered ”mjukisbrallor” för kanske 10 år sedan från MM sports. De har gällihäng (korrekt benämning är något åt harems-byxor) och sitter tajt endast på benen. Kort som jag är så blev det storlek small och de sitter som en smäck.
Tycker jag… men inte tanten o dottern. :roll_eyes:
De är så gud förbannat sköna och då skiter jag i om röven ser ut som en lagårdsvägg.
Håll i hatten… jag brukar ha dem på mig på rangen eftersom att slå lite bollar passar bra före/efter gymet.

Egon

1 gillning

Har själv fixat dom här till årets säsong. Man vill ju hålla stilen.

1 gillning

Värre än joggers.

1 gillning