Idag förstod jag varför golfen har “grönt kort”.
Pappa, varför får inte jag åka med och spela golf?
Idag förstod jag varför golfen har “grönt kort”.
Pappa, varför får inte jag åka med och spela golf?
Sollentuna
…googlade jag eagle golf och fick se det här.
“EagleGolf - Golf är en kampsport.”
Bästa hittills.
Har vädret återgått till det normala. Dvs cirka 16-22 och ibland regn.
Rätt skönt faktiskt.
Egon
Till och med VÄLDIGT skönt. Har lärt mig att uppskatta de här dagarna runt 30 som vi får varje år, blir i alla fall lite kontinental känsla på kvällen. Men nu är de avbrända för i år, nu tar vi höst.
Ska det vara lite darknet-känsla?
Que?
Albert trodde han hade satt dark theme som standard men det hade han inte. Så jag gjorde det igår. Man kan ändra till det förra genom att välja “EG” under sin profil.
Men det är lite pyssel att hålla igång massa olika färgscheman så vi kan inte garantera att det blir hundra.
För alla som valt dark theme i sin browser märks ingen skillnad, eller för de som explicit valt dark i sin profil.
hittade jag till det här forumet tack vare Duffare68. Jag har inte varit på golfbanan förrän nu eftersom jag landade på huvudet och bröt nacken (c2-densfraktur) i mitten på mars under skidåkning i Andorra. Det blev stödkrage i 12 veckor men fortfarande väldigt stelt och ont. Spelet kan inte kallas golf i dagsläget men hoppas att nacke och spel blir bättre. Kul med nytt forum och jag hoppas att vi ses på golfbanan snart.
Fy fan! Vilken jävla otur! Skönt det gick “bra” ändå. Välkommen!
Blev jag medlem på detta forum efter en inbjudan från AlbertS, var medlem på det gamla utan att vara speciellt aktiv. Ska försöka bättra mig
Kul o ha dig (och alla andra som dök upp idag) här!
Idag hittade jag en för tidig julklapp: En inbjudan till detta forum! Tack AlbertS! Jag utnämner det redan nu till årets julklapp!!
…verkar det vara uppsägningar av olika slag på gång på Torreby, någon som känner till om det hänt något speciellt?
Reggade ett konto här. Alltid kul att surra lite. Böt nickname från mara78 från det andra forumet. Tack för inbjudan.
Blev det “mjuk cap”.
Ett konstigt uttryck, egentligen. Varför blanda engelska och svenska?
Ja man säger ju hard/soft cap. Aldrig hört mjuk/hård ihop med cap ens i drakar och demoner rollspelen där ordet används rätt frekvent vid karaktärsskapande såväl som vid spel.
Själv har jag gått från 5.7-9.4 i år så är snart vid den hårda gränsen🙄
Cap måste ju här betyda gräns eller liknande . Har nån hört att det används som det förut?