Idag

Tankade ner ett examensarbete från diva-portal.

…fick jag höra att TaylorMade är på gång med nya järn. Någon (host, host, @Puttaren) kanske kan skvallra lite?

Jag ska berätta om allt de visade mig i Dubai. Fast inte riktigt ännu.

1 gillning

Äntligen! Nu ska det slipas belag och stålkanter och vallaförrådet skall ses över. De 3 sommarfastigheterna är mer eller mindre igenbommade för säsongen, de två små båtarna är uppe på land. Nu är det bara att hoppas på en riktig vinter med ordentligt snödjup och inte en massa slask.

1 gillning

How many sleeps?

1 gillning

Såg jag nåt jag gärna skulle prova.

1 gillning

Blir jag påmind om hur segt det är att vänta på ett försenat försenat flyg. Dessutom kostar :beer: en mindre förmögenhet så att dränka väntan i humledricka skulle kosta en hel del. Priserna på ARN är bisarra.

1 gillning

Hur stor är en mindre förmögenhet ?

Typ 300kr för ett par rejäla öl. Ohemult dyrt även för en person med ganska god ekonomi. Man gör ju sin röst hörd via plånboken. Det slutade med att jag nöjde mig med en. Hittade en ”billig” för endast 118:-

dom där med ett glas kall mjölk :smile:

1 gillning

Slut nu. Lika bra att göra en ny sats … :slight_smile:

Var det äntligen dags!
Michael Broström shared a post on Instagram: "Min bästa tid är nu! @halmstadgk #golf #mattapåfairway #äntligen #spinn #backspinn #birdie". Follow their account to see 617 posts.
Film: Michael Broström on Instagram: "Min bästa tid är nu! @halmstadgk #golf #mattapåfairway #äntligen #spinn #backspinn #birdie"

Swing goals:
DP World Tour shared a post on Instagram: "The final 50 🏌️‍♂️
#DPWTC | #RolexSeries". Follow their account to see 18451 posts.
Länk: DP World Tour on Instagram: "The final 50 🏌️‍♂️ #DPWTC | #RolexSeries"
Missade rangepasset idag. Måste jaga mer swingspeed!

Be sonen ge en lektion. :rofl:

1 gillning

… snöar det. Tänkte ta och fråga hjärntrusten -
Om man vill hitta en riktigt bra laptop - användningsmässigt (tyst, smidig i vikt och format, hållbar, behaglig i alla kontroller, skärmar, tangentbord, touchpad, inte spel och film, så hastigheten är inte viktig, utan att skriva och surfa är vad den skall användas till) - var skall man vända sig?

Apple/Mac.

1 gillning

Stockholm central 03.00 då de har sin städtimme. Då kan du beställa en laptop av någon lagom skum typ för en femhundring. Blir lite en chansning, ibland gör man ett riktigt fynd, ibland blir det något lite sämre.

Skämt åsido, det är väl en massa svart-veckor på alla kedjor just nu. Tag något halvdyrt/halvbilligt så duger det nog bra.

Börjar det bli lite sport att cykla till jobbet, vägen över åkern

Åkte jag inte ens till jobbet efter alla varningar. Och tur var väl det, på småvägarna i området kom det en plogbil när det låg kanske 1 dm, den rundan gjorde väl sådär nytta…

1 gillning