Dubai är ju preciiis så man skulle kunna åka dit, trots inga elefanter och noshörningar, om jag ser rätt.
…men UAE är kanske inte ett ställe man vill kasta på även om där är väldigt fint och bra golf och så?
Skickar dem direkt
Just Dubai vet jag inte. Under åren med killarna som skolat om sig från att ha installerat hårdvara, med frekventa resor till den delen av världen till mjukvarukillar gick Dubai för att vara det snälla landet i regionen. Men det var för ett tag sen. Rent principiellt är dock avståndet till vändkretsen tryggad. Men Spaninen i Jul är bättre. Perfekt golftemperatur. Nästa år åker jag fan själv om det behövs.
Opihr, apelsinzest, flädertonic (hade ingen mediterranean).
Trodde den gick banan, melon, kiwi och citron?
Haha, jag trodde den låten var ett skämt men tydligen så är den legit och ganska populär.
Jag skäms inte för att kalla mig gammal i ett sånt läge.
Egon
Vaknade jag 07:00.
Vaknade jag 04:45.
Saffran mums, det första jag såg på bilden var bullar sedan en slarvigt dragen kabel vid fönstret , så ser det inte ut när golfbilder postas ,
…var det +17 när jag kom till gk (i mössa och ylletröja). Hörde spelare som laddat med underställ. Hahha… Underbart väder med strålande sol och klarblå himmel.
Snackades det inför nästa sommar. Ballybunion hägrar, om det blir Irland. Och The Island. Drömma kan man alltid göra…
Klassiskt skjortsväder.
… undrar jag vad den där ölsejdeln symboliserar.
Är det… jag gillar ditt inlägg?
Eller är det… skål på dig din jävel, du är inte riktigt klok men vi säger väl så… för jag orkar inte?
Egon
Den e väl både ironisk och sarkastisk. Skål på re🍻
Rekommenderar Lahinch före Ballybunion. Även Doonbeg (Trump). Adare Manor också om plånboken är stor nog.
Vi får se vad det blir. IE eller SCO är vad som diskuteras. Jag fyller ”jämnt” så minst en riktigt bra bana skall det nog kunna bli.
Edit: kollar Lahinch tee times. Väldigt begränsat med tider, om åtta månader
En av mina favoritbanor. Värt besväret. Men får du inte plats där så kolla boende och spel på Trump-banan.
Var jag klantig. Det får knät lida för nu