De körde mörkerfrisbeegolf i dungen härintill. Skithäftigt!
20 yard till i år igen?
I går passerade TB 100000 yds. Han är hästlängder före Drew Brees och ytterligare en rejäl bit före Manning och Favre.
Det kommer ta tid innan ngn passerar TB. Lång tid.
Det finaste i nfl igår var annars när lions lyckas göra en touchdown vid 0-0 efter en seg start från både dem och green bay packers. Då går Lions för 2:an. Det är definitionen av bra självförtroende (och lyckades).
Same procedure as every year!
…snöar det för första gången den här vintern…
Åå fy fan. Hur högt upp bor du?
Problemet här i SE på våra breddgrader är väl att mörkret i mångt och mycket har med temperatur/klimat att göra. När det är mörkt så är det kallare och banorna börjar stänga ändå. Dvs, det blir en mycket kort “upplyst” säsong. Investeringen skall dras på kort nyttjande.
Å andra sidan, det bör vara en långsiktig investering, och man bör väl kunna ha timer på hålen? Vid tee slår man på en timer som håller i vaddå, 20 minuter kanske.
Kämpa Puttis!
#styrkekramar
I höjd med Umeå
@Puttaren Skicka några ProV1x till mig Tack
ska jag se Band of Horses i Stockholm.
Är det en riktig kyrka de spelar i för akustikens skull?
Är rätt avundsjuk. Grymt bra.
Langa fram bilder på klubborna istället. Jag lovar att inte avslöja något för TaylorMade.
Nä, ingen “riktig” kyrka på det sättet. Men bra jävla lokal. Tror jag såg Kris Kristofferson senast jag var där.
1975?
Typ 2017
Sög på den ett tag, men hoppade det tillslut ändå. Såg dom som förband till Foo Fighters i Stockholm när det nu var, och de var ju assköna. Sedan dess stadig lyssning via spotify.