Idag

De körde mörkerfrisbeegolf i dungen härintill. Skithäftigt!

Svettigt i Dubai. Men kul att prova nästa års grejer. Som vanligt längre, högre, rakare och bättre.

20 yard till i år igen?

1 gillning

I går passerade TB 100000 yds. Han är hästlängder före Drew Brees och ytterligare en rejäl bit före Manning och Favre.
Det kommer ta tid innan ngn passerar TB. Lång tid.

1 gillning

Det finaste i nfl igår var annars när lions lyckas göra en touchdown vid 0-0 efter en seg start från både dem och green bay packers. Då går Lions för 2:an. Det är definitionen av bra självförtroende :smiley: (och lyckades).

2 gillningar

Same procedure as every year!

…snöar det för första gången den här vintern…

Åå fy fan. Hur högt upp bor du?

Problemet här i SE på våra breddgrader är väl att mörkret i mångt och mycket har med temperatur/klimat att göra. När det är mörkt så är det kallare och banorna börjar stänga ändå. Dvs, det blir en mycket kort “upplyst” säsong. Investeringen skall dras på kort nyttjande.
Å andra sidan, det bör vara en långsiktig investering, och man bör väl kunna ha timer på hålen? Vid tee slår man på en timer som håller i vaddå, 20 minuter kanske.

Kämpa Puttis!
#styrkekramar

I höjd med Umeå

Lilla julafton!

@Puttaren Skicka några ProV1x till mig Tack :crazy_face:

ska jag se Band of Horses i Stockholm.

2 gillningar

Är det en riktig kyrka de spelar i för akustikens skull?
Är rätt avundsjuk. Grymt bra.

Langa fram bilder på klubborna istället. Jag lovar att inte avslöja något för TaylorMade. :face_with_peeking_eye:

Nä, ingen “riktig” kyrka på det sättet. Men bra jävla lokal. Tror jag såg Kris Kristofferson senast jag var där.

1 gillning

1975?

2 gillningar

:slight_smile:
Typ 2017

Sög på den ett tag, men hoppade det tillslut ändå. Såg dom som förband till Foo Fighters i Stockholm när det nu var, och de var ju assköna. Sedan dess stadig lyssning via spotify.