Idag

Hörde jag för första gången talas om Teddy Swims. Det säger möjligen en del om hur väl jag (inte) följer den moderna musikscenen.

1 gillning

Va du där på sponsorhyllan? Köpt en BMW? :smiley:

Haha nej, vi satt längre ned. Den där sponsorhyllan med logerna är inte lysande om man ska se konserter tycker jag.
De kallar sitt “VIP” koncept Premium Experience och BMW sponsrar det på något sätt.

Är det inte säkert över radio är det inte säkert över kabel heller. Däremot är det ju fysiskt enklare att trigga en denial of service radio än kabel, fiber osv.

Självklart. Men svårare att komma åt.

Kan man beställa en landning på 55°45′6″N 37°37′4″Ö

1 gillning

:rofl:
“An asteroid”, det känns spontant som att de har ganska bra koll på dom?

Belöning efter utfört uppdrag.

1 gillning

Uähhh, ingen favvo for egen del

Använder du SKED för att äta semla???

Vad ska man använda? Visste inte att det fanns etikettsregler för bulle med mandelmassa och grädde. :smiley:

haahaa!
Det bästa jag läst i ämnet semla ever!

Sked funkar utmärkt, men bakelsegaffel är nog bäst.

Ja det fattades ju bara det

1 gillning

Man blir skakad.

3 gillningar

Blir det en tsunami nu som dränker Säffle? :flushed:

1 gillning

Kan jag få en kopp kaffe?

1 gillning

Du får nog skynda dig innan det det blir utspätt…
Förresten så är det väl större risk att tsunamin spolar bort Trollhätte slussar och sedan spolar bort Göteborg? :roll_eyes:

Inga regler bara en undran. Som liten åt man den med varm mjölk i en djup tallrik, förvisso med sked. Nu som vuxen med ett bra grepp om bullen och sen bara stora tuggor. Dock äta hatten först. :grinning:

Nån får väl splitta tråden och skapa en ny. Tänk, det kanske finns regionala skillnader som vi kan älta in absordum. :rofl: