Är man tacksam för evolutionen.
https://www.instagram.com/p/C2C5qYuuqHW/?igsh=MTIzdGdiMDE2ZXNibw==
Och den tekniska utvecklingen.
Är man tacksam för evolutionen.
https://www.instagram.com/p/C2C5qYuuqHW/?igsh=MTIzdGdiMDE2ZXNibw==
Och den tekniska utvecklingen.
va, tycker du, varför då?
Det är problematiskt att komma åt det som samlas runt kanterna när hålet på burken är betydligt mindre än burkens diameter.
Antingen får jag med mig för lite på fingret eller så lyckas jag få upp en stor klump.
Jag har dock rätt stora fingrar så det kanske påverkar, men en större öppning hade varit betydligt bättre.
Ett riktigt i-landsproblem.
Jag är böjd att hålla med dig. Anting en liten liten klick eller en stooor klump. Sällan lagom…
Nej precis. Ingen ångerrätt.
Tror jag har en liten ljusning. Nu har tomtarna skrivit i ett mail rakt upp och ner att de tar bort avtalet om de får skriftligt från Svensk Handel att jag tar tillbaka mina anklagelser.
Jag gissar att de då kommer säga att det inte finns grund för att stryka avtalet när jag väl har gjort det. Men nu har de skrivit rakt upp och ner att de lovar att stryka avtalet och jag gissar att ett skriftligt löfte håller i rätten.
Bezos kan många olika saker tydligen…
Planerna för tilltänkt semesterledighet ser ut att redan vid planerings tänket råka på patrull.
8 veckor hade jag tänkt mig.
Kan i värsta fall tänka mig 7 veckor.
I värst värsta fall blir det 4-5 veckor.
Mars-April skiftet ledig 2 veckor. ( 1 vecka golf).
Haha, tycker du
Men det kanske finns fler borstorlekar, eller så har jag finlemmade fingrar, för nog tycker jag att man kan få upp innehållet ur burken?
Redan vid planering? ??
Åtta veckor semester är ju svårt om man jobbar i privat verksamhet. Kanske funkar om man tar stora delar under mindre attraktiv årstid?
Japp, inte fel att kollegerna redan nu vet vad jag har tänkt mig… dock blir svårt då jag de senaste 2 semesterperioderna haft 7 respektive 8 veckor ledigt?.
Alla är inte nöjda med att vissa har längre ledigheter.
Många hos mig har relativt välfyllda kompsaldon + sparade semesterdagar.
Ledigheter brukar ordnas med i att kortare perioder jobbas det underbemannat alt övertid.
Ja, fy fn för alla cyklister.
Igår -20 och strålande sol.
Idag -2 och strilregn som direkt fryser till is på alla gator och gångbanor
Inget golfväder mao…
Han hade säkert fått ett annat bemötande om han hade haft en vanlig cykel.Såna där ska man hålla kort…
Don´t get me started… om cyklister…
Han är ju dock lite av en rättshaverist som inte är ute efter att samsas i trafiken utan skall prompt stå på sig. Han har givetvis rätt i sak- vilket gör att han kan stå på hur hårt som helst sen. Det jag pratat om tidigare med att någon som vet dom har rätt inte viker en tum- speciellt online och om du tjänar pengar på dina filmer.
Och så har vi cykling-Mike i UK, han har också rätt i sak men är ju en jädra snitchare. Är väldigt tveksam till beteendet.
Som att gå när det är grön gubbe fast det kommer en bil som är ouppmärksam?
JAG HAR JU RÄTT!!!
Natural selection …
Avs. ämnet lean och jobb/struktur/chefer så börjar jag förstå din ”sanning”.
Kan man överlåta sina arbetsuppgifter på andra så lättvindigt, så har man nog inte riktigt koll på hur det är på annat håll.
Jag vill skriva ”gubbdagis”, men det är nog för hårt.
Egon