Idag

Det är klimatförändringarna som gör att det blir kallare när det blir varmare. Förmodligen har det dock mest med den borttagna plastpåseskatten att göra.

2 gillningar

Tomt hos mig iaf den som bebyggs 750"?
Inget fin område på något vis.
Liten omsättning på hus i området, de som flyttar in stannar länge eller till slutet.
45:an breddades, pendel Trollhättan-Göteborg kom på plats. Har garanterat boostat bostads priserna i kommunen.

image

Forget this. :see_no_evil:

Är vackert på sätt och vis. Som en egen bergskedja.

Vår labrador älskar skiten. :smiley:

Det enda som var lite besvärligt var att hitta ett bra ställe att lägga morgonkorven. :laughing:

3 gillningar

Min lilla best tyckte precis samma sak…
Fast vi har iofs bara fått några cm

1 gillning

Blev hemmajobb pga snön, så inget gym. Men det finns nåt ton snö att styrketräna på på bilar och uppfart…

…blir det nog några hål på hemmabanan.

Det är väl kallsnö?

Inte enligt kollegor som skottat redan. Kallsnö på toppen men tungt i botten

Nope. Inte bara iaf. :slight_smile:

Ska bli 7 grader varmt och regn från söndag så undrar om jag ska ligga lågt med skottningen. :laughing:

Liten kuling fra nordvest med vindkast på 17 m/s

Det där är det stora problemet här där jag bor på slätten. Det tror jag inte man förstår i skogslänen hur det blir när det får driva kilometervis över fälten. Blir hårt och kompakt och höga drivor.

Nu har Uppsala mer snö än Riksgränsen…
(Kan man få bilderna bredvid varandra…?)

Ligger inte Uppsala aningen söder om den blå snökorven?

Fanns en annan karta med mer precisa observationer och där låg Uppsala redan i morse “före”… Verkar vara rätt lokalt typ här och uppåt Gävle det snöar.

Tar en kaffe på jobbet med fin utsikt. Ja, en rög också.

1 gillning

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Kriget i Ukraina

Idag höganäsbös

1 gillning

Tror frugan hade gillat det där. Ville ha schackrutigt i duschen nere.

Snyggt jobb.
Joxigt med så små plattor även om de sitter ihop i större ark. Många linjer som måste stämma.