Ger upp och accepterar norsk kommentering på Viaplay golf. Vi har kanalen via vår tv-leverantör och inget annat Viaplay. Enligt tv-leverantören ställs språket in på tv’n men valet ”Ljudspråk” på min Samsung smart-tv är utgråad. Alla andra sprpkinställningar är svenska. Men de norska kommentatorerna är riktigt bra och är man född i västra Värmland som jag är det naturligt att saker är kämpe, stygg och morsom
Jo, då man bodde i Karlstad kollades skidor på norsk TV. Men ang kommentering, kör Tele2 och hat viasat genom dem. Viaplay gav svenskt prat ialla fall.
Idag blev det klart med nytt jobb efter arbetsbefrielsen under hösten. Då förra firman lade ner kontoret.
Härligt!
Den 11 december är det flytt till grannhuset och en nyrenoverad lgh, fick låna nyckeln för att flytta över allt från vindsförrådet. Fan vad skit man samlar på sig på 14 år …får bli en ordentlig dödsstädning igen.
Känner jag mig extra gubbig.
Tanten vill titta på idol och idag är det tydligen duetter med kändisar.
Erik Gadd känner man ju till. Likaså Dumba och Dotter… men sen tog det slut.
Någon Joel skulle sedan sjunga med en hiphoppare. Helt ok trots att artisten körde vocorder/autotune… men vår Svenska Joel då. Jävligt bra men varför sjunger han med brytning??
Är detta förortssvenska?
Egon
Blev det öl i laptop. Funkar nästan. Typ den modellen jag vill ha. Jobbigt.
Gammalt inlägg. Flyttade tillbaka från Milennium-haveriet dit nån slarver flyttat det.
…visar väderprognosen på stabila minusgrader framöver. Snö mot slutet av veckan.
Tyvärr samma här. Blä!
Äntligen lite vinter på gång, det ideala är om skidsäsongen går igång direkt efter golfsäsongen, men det är alltid ett glapp på 4-6 veckor. Att tillbringa November på varmare breddgrader är inte otänkbart i framtiden.
Skall jag lyfta fram dubbcykeln ur sommaridet.
Funderar på golf upplägg 2025 som indirekt rullar på nu.
Lyssnar jag på Christer, och häpnar.
Alltid dessa click bait från SR…
Du behöver inte klicka. Du ser ju vad det handlar om. Christer tyckte inte att folk skulle få köra i vänster fil vid köbildning.
och hur löste han det då? Ställde sig på tvären?