Idag

Tänker jag tillbaka på att kunna gå rakt ut till cykeln och bege sig till jobbet utan ytterkläder som en forntid… har gått in i vintermörkret nu.

…har jag inte rört klubborna på 2 månader pga ont i axeln.

Är det cirka 28 veckor till dess hemmabanan öppnar för säsongen.

honat ett block

2 gillningar

49 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Millenium

B20?..

Såg jag en fin meme.

Samma här. Hade tid extra tidigt för hjulskifte och hela min dag blev förstörd. Har inte kunnat sova ordentligt på några dar och jag var en zombie när jag körde hemåt efteråt. Satt och glodde nån timme med kaffekoppen innan jag tvingades gå och lägga mig en stund. Sen va den dagen körd. Jag har mycket jobb nu men bättre att vara pigg resten av veckan.

Tvärtom här. Febril verksamhet. F-ing deadlines!

2 gillningar

Har haft nåra samtal (som väl är inte när jag sov) och leverans. Nästa utmaning: somna ikväll.

Dagens goda gärning.

1 gillning

… eller rättare sagt igår, spelade jag sista rundan som medlem i The National.

Links är i ett fantastiskt fint skick för att vara i november. Vi såg inte minsta tecken på snömögel som ska vara anledningen till den tidigarelagda stängningen. Beslutet är lite svårt att förstå.

2 gillningar

Såg jag att min Ica-butik återinfört plastpåsar. Skönt att tramset är över.

3 gillningar

Har funnits hela tiden i huvudstaden. Men har kostat typ 14-35 öre.

1 gillning

Var det inte “redan” 1:a nov man slutade med den skatten?

Och nu kan man ju börja köpa plastpåsar som man kan återanvända igen, och slipper samla på sig en mindre stads behov av pappkassar…

EDIT: Så länge priserna blilr humana igen…

Har funnits här på vischan åxå, dvs återvunnen/komposterbar. Utan extra kostnad.

Stämmer, på den här vischan också

Fick nödköpa en plastpåse på Coop då det inte gick ner en enda pryl till i ryggsäcken. 4 kr.
Påsen innehållet en liter mjölk, en liter acai bowl och 50g naturgodis i form av rostade/saltade mandlar och cashewnötter med chillismak.

Ser jag att man kan få åka och spela Les Bordes. Inte gratis, men en upplevelse utöver det vanliga gissar jag.

Les Bordes announces new ‘Once in a Lifetime’ experiences for 2025

Serious golf aficionados who appreciate the finest things that the game has to offer are being invited to apply for the unique opportunity to sample life at one of the world’s most prestigious golf clubs with the launch of new ‘Once in a Lifetime’ experiences at Les Bordes in France’s Loire Valley.

Normally reserved for members and residents, the exclusive 1,400-acre estate will grant exclusive access in 2025 on a limited basis, allowing invited guests to combine world-class golf with extensive lifestyle facilities, fine dining and luxury accommodation at the renowned 46-hole venue.

2 gillningar