Väldigt dåligt med rengöring på sällskapsrundor, skrapar av den värsta skiten med skon.
Är det tävling så går det så jävla långsamt och då kan man ju hålla på och putsa på klubborna med en peg, gå till närmsta vattenhinder och skölja klubban osv. för att fördriva tiden. Har ju någon slags borst-redskap i bagen. Har använt den noll gånger den här säsongen.
En borste och en blöt handduk, för mig.
Här är det soligt och fyra plus idag, det var varning för snö men det vädret åkte tydligen till dig KonsultTT. Idag hade det varit en fin dag för en höstrunda.
Nu blev det en cykeltur för att hämta hem säsongens sista? gula kantareller istället som jag såg häromdagen när jag var hundvakt. Några hade tagit lite skada av nattfrosten häromdagen men det får man karva bort när de torkat lite.
Snöfallet verkar röra sig norrut. Skall visst bli lite snöblask här senare idag.
1 blöt och 1 torr handduk
liten borste om det blir för djävligt
Förstår inte frågan
Ouch!
Hos oss ska det vara lite kyligt, men fint, och en bokad tid på lördag fm
Blåser som f-n idag. Banorna stängde dock redan 20 oktober. Tycker det var lite väl tidigt men å andra sidan är det inte så kul den här tiden på året. Besvärligt med ljuset också. Svårt att se bollen. 9-håls banorna är öppna året runt.
Är det bättre ljus på 9-hålsbanorna?
Nej men de är öppna. Inte lika noga med skicket.
Quiz om döden, 50% ordnades.
Svarade rätt på 1 fråga, 10%. Känns bra att inte vara fascinerad av döden.
2gr här precis nu…
Två grader här också. Minus två alltså.
Lämnade man Gran Canaria i 25 grader och kom till Arlandas 2 grader