Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Sportsnack (fotboll, hockey, m.m.)
I morse kom barnbarn nr 2. Lillebror
Grattis!
Har du beställt en gubbsjua med sr-skaft??
Nästan. 18 grader GT3 med Ventus Red Velocore stiff. Längre skaft än en vanlig träfemma så jag kan variera lite.
Plastmatta från 90-talet…
På väg ut om några veckor. Men tack för att du uppmärksammade den.
Som plattsättare får jag ändå säga att plastmatta är rätt okay. Så länge den inte försöker efterlikna kakel. Likadant är kakel rätt ok så länge det inte försöker efterlikna trägolv.
En kollega lade in just den modellen när det begav sig
Blir ny plastmatta. Klickas ihop och ser ut som mörka skifferplattor. Not my decision.
Har jag jobbat hela dagen medan solen strålat från klar himmel. Blä.
Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Duolingo
Knappast Uppsala, var skall det snöa en halvmeter?
Inte här i alla fall. Har faktiskt bokat en starttid på lördag. Det är inte så ofta man får möjlighet att spela här, den 26/10.
17 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Politik
Förhoppningsvis var det därför du var där, för att ordna saken. Det vore ju illa om det där är efter avslutat jobb på våningen ovanför.
Bara lite flytspackel som rann igenom vid första omgången. Snickaren hade tätat sa han… mmm… Rann väl igenom en liter eller så men det spacklades två gånger till efter det så ingen fara så sett. Och hamnade faktiskt bara på bordet. Missade duk och matta på golv etc. Så vi hade tur i oturen.
Rann ut via håltagning för el i taket.