Idag

Idag spricka i tand ända ned till roten, bara att dra ut. Tre tänder borta det senaste året. Dags att titta ut och boka var man ska ha sin gravplats ?

Jag håller med, banan är dåligt skött medan man satsar på restaurangen, där ska det vara fint.

1 gillning

Har fyra ryckta, var nog under en sexårsperiod, men nu har jag sen inte haft en anmärkning de senaste 3-4 åren. Sköter tänderna ffa mellanrummen.

Var det finbesök i St Andrews. Och McIlroy var där också … :joy:

1 gillning

Vad var det du sa? 15 års mellanrum ungefär? Börjar bli dags för mej också.

spelade kallfors 9a i går. sagolikt fin

Varför borde israel vara rädd för någon i USA? Dom är attackerade varenda jävla natt med missilrobotar. Dom kommer inte från USA.

Men kanske just därför det är bäst att ha en fet kompis. Och att kompisen fortsätter att vara kompis.

Åker jag till Mariestad

…i Pentagon inatt hade tydligen pizzerierna fullt upp samtidigt som det är mycket mindre folk än vanligt på gaybarerna och pubarna i samma område. Dessa udda indikatorer brukar innebära att Pentagon jobbar övertid och kris är i antågande.

2 gillningar

Den där nyheten har kablats ut lätt 10 gånger senaste 2 åren.

1 gillning

Jag tror inte det finns en kris. För Biden har inte sagt något och han är president.

2 gillningar

Agitatorn har talat :-).

Gav jag ris till munkarna så … äsch jag vet inte.

Är jag caddie på para-golf i Täby.

Ska åka och kika på en vagnbag idag

Ny/beg.?

Egon

Ny, Dormy ska besökas.

Dry lite från big max är prisvärd.
Dry performance också.

Egon

Blev Dri lite tour, check på storleken på öppningarna där klubborna stoppas ner avgjorde, lite större vs “vanliga” bagen. Använder headcovers modell strumpa vilka kräver lite mer utrymme för att få ner.