Idag

Duolingo 1253 minuter på en vecka räckte till en topp 3 placering. Söndag 6 pass för att maxa personbästa på en dag.
Ingen vinnarskalle…

Jisses! Det är ju 21 timmar. Dags att tagga ned en aning på Duo och peta in 4 golfrundor istället?

1 gillning

Någon av er som spelar med en flistuggare?

2 gillningar

Nä, en flishuggare får ju bara ha en väg enligt styrelserna.

Jobbar jag min första morgonvecka sedan i juni. Härligt att cykla hemifrån 04:45.

4?!! Börjar med 1 idag :slight_smile:

1 gillning

Idag tävling på en av grannbanorna.
Tar ca 50 min att köra dit.
Samling kl 8 och kanonstart kl 8.30, så blir hämtad 06.15 för att inte behöva stressa.
Jo, jag rejält trött… :sleeping:

3 gillningar

Kom sms:et som bekräftade att min GT ligger i shoppen och väntar på mig :golf::milk_glass:

2 gillningar

Känner igen tidsschemat, hoppas du får spela fler än 2hål…

1 gillning

Liksom i går och förra veckan, har jag zappat flugor. Det verkar finnas många av dessa irritationskryp i år.

Ett bra präiske är vad man behöver. Hittills har jag bara använt den mer klassiska modellen. Kanske jag borde skaffa mig en så där modern batterieldad “racket”? De ser dock lite klumpiga ut. Funkar de bättre än den klassiska modellen?

Går det inte att modifiera padelrack? Borde finnas många billiga såna på Blocket…

1 gillning

:rofl:

Sov tydligen bort 3 första hålen och hade +6 på scorekortet :sleeping:

Min ligger i kylen

Idag dricks det champagne, anledning till det kommer snart i dagens runda. :blush:

6 gillningar

Och när kommer inlägget i dagens runda?

Idag fick jag revansch på sambon i minigolf. Vi var lika efter 12 hål, sen var hon genomusel.

1 gillning

grattis. 1a?

Klockan är 9:15. Jag har just ätit lunch.

Fuskade lite, det var ju ingen HIO men det var första rundan under par från back tee så jag tyckte att jag var värd det. :smiley:

(Första och enda HIO kom förra året)

3 gillningar