Idag

Är på Öland för bl.a. lite Golf. Polaren hade lite hitte pro V1 med lite olika ikoner. Kan man se årgång?

Urgammal, gammal, 2 modeller bakåt och en urgammal till.

Egon

Eller 2017, 2015, 2021 och 2011 från vänster till höger i bild.

“Kaos” på parkeringen utanför Ica och Systembolaget. De som handlar nu har inte optimerat sin effektivitet, tror jag.

1 gillning

Det är väl en rätt allmän inställning bland bolagshandlarna att handlar man sprit och öl några dagar för tidigt så är den ju redan slut på midsommarafton… :smile:

Det värsta är ju att det stämmer. :roll_eyes:

3 gillningar

Är man inte direkt orolig för att AI ska ta över världen den närmaste tiden.

1 gillning

12 hål, 8-9 par-3’or, små greener, bra träningsbana.
Inte många rätt i din bakgrundshistoria, är du någon form av journalist eller……?

2 gillningar

Försökte läsa mig till info. Tumba ska ha anlagt nån bana som hette Tumba Golf För Alla i Löddeköpinge

Var det den kommunen snodde av Johan Tumba?

4 gillningar

Redirecting...?

How’s it going?

Well, it was going well for a while …

AI idag är inget mer än ett interaktivt lexikon (med en förvisso enorm databas).

Blev skitsnyggt! :partying_face: Är småbitarna i bägge ändarna av golvet ett resultat av svårigheten eller att det var ont om material?

Brunnar? Men nä, vi optimerade tom så kunden fick loss 4 plattor mer än va han trodde.

Så han var en snålk*k alltså? Skämt å sido, vet att du sa att dom var snuskigt dyra dom där plattorna. :laughing:

Nope men vill du köpa några vet jag en som säljer 3. Mycket bra kund. Men inte så osannolikt, han va ju dansk.

1 gillning

Låst artikel, men…

Tough luck, men arrendeavtal är ju som de är.

De kallar dig för blixten?

2 gillningar