Är på Öland för bl.a. lite Golf. Polaren hade lite hitte pro V1 med lite olika ikoner. Kan man se årgång?
Urgammal, gammal, 2 modeller bakåt och en urgammal till.
Egon
Eller 2017, 2015, 2021 och 2011 från vänster till höger i bild.
“Kaos” på parkeringen utanför Ica och Systembolaget. De som handlar nu har inte optimerat sin effektivitet, tror jag.
Det är väl en rätt allmän inställning bland bolagshandlarna att handlar man sprit och öl några dagar för tidigt så är den ju redan slut på midsommarafton…
Det värsta är ju att det stämmer.
Är man inte direkt orolig för att AI ska ta över världen den närmaste tiden.
12 hål, 8-9 par-3’or, små greener, bra träningsbana.
Inte många rätt i din bakgrundshistoria, är du någon form av journalist eller……?
Försökte läsa mig till info. Tumba ska ha anlagt nån bana som hette Tumba Golf För Alla i Löddeköpinge
Var det den kommunen snodde av Johan Tumba?
AI idag är inget mer än ett interaktivt lexikon (med en förvisso enorm databas).
Blev skitsnyggt! Är småbitarna i bägge ändarna av golvet ett resultat av svårigheten eller att det var ont om material?
Brunnar? Men nä, vi optimerade tom så kunden fick loss 4 plattor mer än va han trodde.
Så han var en snålk*k alltså? Skämt å sido, vet att du sa att dom var snuskigt dyra dom där plattorna.
Nope men vill du köpa några vet jag en som säljer 3. Mycket bra kund. Men inte så osannolikt, han va ju dansk.
Låst artikel, men…
Tough luck, men arrendeavtal är ju som de är.
De kallar dig för blixten?