Idag

Med tanke på vad jag tycker om Ågesta och hur skicket har varit det senaste decenniet typ så utan tvekan runda på Augusta.

2 gillningar

Aldrig spelat Ågesta, men väljer ändå rundan på Augusta.

1 gillning

Självklart Augusta fast lär väl ta en livstid att ta sig runt…

Öööh. En runda på Augusta. En sk hundraprocentare.

Vad är det med ledande frågor i idagtråden? Starta nya trådar.

Jag ser IDAG tråden som tråden för allt möjligt, men som inte är värt en egen tråd. I det här fallet/felet var det mest en ordvits.

Tror det är meningen att man skall börja meningen med “idag… <svar>” :slight_smile: men gammal forumregel från förrförra forumet va inläggsmax på 3 inlägg per ämne eller nåt :smiley:

t.ex: Idag skulle jag fått sponsrat bubbelvatten på ettan men fick nöja mig med kranvatten.

3 gillningar

Då ändrar jag mitt inlägg till:

Idag trodde jag att jag fått en greenfee-check till Augusta
Men det var en till Ågesta…9-hålaren…

2 gillningar

Fick man ligga och dra sig till kvart i två innan det var dags att tröska motorväg till Kastrup. Glamouröst!

Jag gick upp 4:20. Rena sovmorgonen ju.

Idag konstateras att det är en vecka med mycket styrelsearbete.
Måndag möte med bankommittén och innan dess behöver jag prata med skatteverket.
Tisdag möte med stadgegruppen och revisorn samt genomgång av bokföringen med kanslisten.
Onsdag, sammanställning av ekonomin samt på kvällen styrelsemöte.

Undrar om jag kan få utnyttja en övernattningsstuga gratis ?

Inte i Sverige där jantelagen råder. Då åker du ut illa kvickt. Passa dig för sånt.

Fördelen med ett 06:05-flyg: frukosten är fortfarande öppen på Dom Pedro Vilamoura.

President-smör minsann. Fint ska re va

2 gillningar

Not too bad!

Lyckos er junisar som kan äta obehindrat…

Haha, hardly. Det här lär sitta runt midjan direkt.

Kring klockan 21 blir temperaturen på lämplig nivå för golf.

1 gillning

Lär sussa sött då.

Idag var det bra timing. :smiling_imp:
Min “lediga vecka” från jobbet har precis börjat och Postnord är återigen odugliga så jag har tid att ge lite konstruktiv feedback till dem. (jag försökte kontakta deras kundtjänst för någon vecka sedan men kom bara till en idiotisk AI-bot som inte hade några svar)

<------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Hej!

Tänk att jag skulle få möjlighet att återkomma till er så här snart.

Jag väntar på ytterligare ett paket (102540********) och redan i fredags den 14/6 fick jag sms där jag kunde välja hur paketet skulle levereras och där valde jag då Postnord Företagcenter för att slippa sitta hemma och vänta på paketet.

Helt plötsligt idag, den 17/6 får jag ett sms att paketet inte kunde levereras för att porten var låst och ni inte kunde nå mig.
Jag tittar på tracking via hemsidan och ser att det står “Hemleverans”.
Jag laddar då hem appen och kör tracking i den och får upp “Levereras till Postnord Trelleborg” så tydligen är det olika leverans beroende på var jag tittar.
Dessutom var jag hemma och hade mobilen inom armlängds avstånd och ingen har försökt nå mig.

Då tänkte jag att jag skulle testa den berömda chatten ni tipsade om i ert förra svar för att se om den var fungerande, men precis som AI-boten i telefon så kunde inte heller denna chatbot ge ett enda vettigt svar.

Varför försöker ni med hemleverans när jag uttryckligen gått in och valt leverans till postombud?
Eller om paketet verkligen är på väg till postombud undrar jag varför jag får sms om att ni försökt leverera till dörren men ingen var hemma?

Och återigen kan jag framföra att kundupplevelsen är fullständigt horribel när man har någon fråga och allt man kommer i kontakt med är en idiotisk dator som inte har några som helst svar.

//Mattias

2 gillningar