Korrekt. Första staden i Kina där jag hela tiden hittat toaletter man får spola papper i. Inte dumt
fick jag besked från mitt försäkringsbolag (Trygg Hansa) om ersättningen för min brutna nacke. 6 000 kronor, ska man eller
eller
.
Försäkringsbolag är ibland jobbiga att handskas med. Sex kkr låter väldigt tunt.
Köpa hus i Jupiter, Florida för pengarna?
Och spela top-100 banorna i världen.
Jag kommer att överklaga och sedan säga upp den j…a skitförsäkringen!!
Vad är det för typ av försäkring?
Olycksfallsförsäkring som jag betalat i närmare 50 år och därmed betalat den här ersättningen flera gånger om i premie. Ersättningen är löjlig då jag ständigt påverkas av skadan och så kommer det fortsätta. Det som jag är mest orolig för är att frakturen (Atlaskotan) har läkt med ca 4 mm mellanrum och därmed bindvävsläkning. Dessutom har man sett osteonekros (benvävnadsnedbrytning) i frakturen som gör framtiden lite oviss.
Och 6kkr är för invaliditet? Eller vad? Kan man få så lite som 6 kkr för sådant?
3% invaliditet och 200 000:- för full invaliditet. Jag skulle ha läst det finstilta för länge sedan.
Bra timat. Ska du testa nya regnkläder ?
Mest irriterad för att jag inte hittar min sydväst …
Idag lite kultur annan än golfkultur.
Just nu på Chagallemuseét i utkanten av Nice.
Igår! Blev tyvärr ingen Sub 8 tid det här året heller utan fick nöja mig med 08:01:21, blev blockerad av 2 bilar i bredd i Galgenkopf (sista kurvan) och var tvungen att bromsa.
Idag!
Spa är inte så tokig den heller. I den kurvan har.man suttit och kollat på F1… Dock är depån på andra sidan då.
Gnäll,gnäll. Tiden du fick är bra med tanke på bilen. Bra kört👍🏻
Men den stora frågan är: Använde du någonsin blinkers?
Vi gick runt i depån också, det var öppet för allmänheten och en kompis körde trackday med RSR Nürburg. Kul upplevelse!
Aldrig faktiskt, blinkade bara med hellyset när jag tyckte framförvarande skulle flytta på sig!
Vad skulle ni välja. Livstids medlemskap på Ågesta eller en runda på Augusta?