Idag

In på ICA för att köpa lite frukost. Ska väl ha typ ett paket bröd och något pålägg i korgen. Kanske en liter mjölk. Greppar den första röda plastkorgen…

– Men bläää…en gammal plastpåse.

Tar den andra och tittar ner.

– Fan, en inköpslapp.

Den tredje.

– Usch, ICA:s reklamblad.

Så tar man den fjärde och den är äntligen tom. Egentligen är det ännu värre med kundvagnarna. Där kan det ligga ett halvt bibliotek. Och så vill man inte ha den.

Frågan är bara varför.

Vad gör det att det ligger en tom påse i vagnen? Kan man inte kasta den innan man går in i butiken? På vilket sätt stör det mig att veta vad kunden innan mig handlade?

Jag har ju verkligen noll ordningssinne annars, men just när det gäller korgar och vagnar är det jävligt noga.

2 gillningar

Inte riktigt idag, men igår!

IMG_8520

IMG_8517

IMG_8510

5 gillningar

Jag gissar:

• Pflanzgarten

• Ingång Brünchen

• Kleine Karussell?

Kanske har fel, var väl nästan 20 år sedan sista (?) varvet på Ringen.

Nära! Första är Pflanzgarten (1), andra är Wippermann och sen Kleine Karusell!

1 gillning

Vilken motor?
Förtydligande: är det std motor eller har du tryckt dit “godis”?

Gillar minen på din passagerare i andra bilden, han tyckte nog att du genade lite väl mycket… :joy:

1 gillning

Slår ju golf alla dar i veckan iaf…

1 gillning

N55 som är fullt kittad (på utsidan) men med original turbo och mappning. Lämnar väl ca 410 hk just nu men har väldigt fint chassi!

Haha fullkomligt livrädd! :laughing:

F-n @Egon, du kan ju vara rolig :joy::joy:

200 meter simning för icke simkunniga…

image

Hittade jag en bra T-shirt.

1 gillning

Ingen egen golf. Jobba med inkomstjobbet och jobba (måla) med det där grillskjulet. Nu US open. Strax sauna och en :beer:.

Fick jag igång wechat pay. Det tog bara ett halvår men nu vart man godkänd.

Plötsligt händer det.

1 gillning

Tidig Octoberfest ?

1 gillning

Går det sådär för mig.

Shanghai?

1 gillning

Japp! Blev dock bara en. Hutlöst dyrt. 150 pengar är ju nästan som i München :joy: