Idag

Idag laddade jag hem nya “Min Golf bokningsapp” och första intrycket var inte jättebra.
Allmänt långsam och inte särskilt smidig var mitt första intryck.

Undrar hur många miljoner denna har kostat?

1 gillning

Du skulle slagit till på en Mini SE.
De är billiga nu… man behöver ett elverk på släp men det har du väl redan.

Btw.
Tittar åt Mini som andrabil nu. Inte nyaste men runt 100K. Fossil alltså. Lätt val när man mest hittar franska tant-bilar för samma pengar.

Egon

Om man är bekväm med storlek kan jag inget annat än rekommendera dom. Nukleär rövvärme dock. Du fattar sen.

Personligen är min mini cooper clubman JCW bästa bilen jag nånsin haft. Och det är ju min tredje mini i rad. SUV är skit.

Nåja. Så usel är den väl inte?
Visst, det är en del klick i onödan men klart smidig jfr webben.

Den gamla MGBokning finns ju tyvärr inte kvar och dess ersättningsapp är riktigt dålig. Man kan ju undra varför MGB försvann?

Har de dragit avgaspipan under stolen? :fire:

Sports-utility-vehicle översätts måhända till ”överdrivet stor och tung” idag, men jag vill väl inte skriva under på att allt ned det är skit.

Just sportigheten i Mini tilltalar mig och en BMW-plattform gör det inte sämre. För att sätta det i perspektiv så är en C3 lika dyr mil/årsmodell och oavsett hur fransk den är/inte är … så blir ändå valet lätt.

Egon

Rekommenderar verkligen dig en cooper s då.

Berglund har ju en om du vill komma ner på en provtur.

Hittade en annons på blocket:

*Vill lira samma skaft som 80% av touren lirar med? Fördelar med denna? Sweetspot tokledigt.

Callaway Paradym Ventus Velocore TR skaft
Varför säljer ja? 80% av allt hamnar i skogen. Mors *

Killen har hcp.26,6 enl. GameBook.
No shit! :joy:

Egon

1 gillning

Verkar Ica ha upptäckt att det ibland är 29 dagar i februari.
:face_with_spiral_eyes:

Tog en lektion för att hitta lite bättre bollträff. Bokade den innan jag gjorde sex birdies igår, men rätt nöjd ändå.

1 gillning

Lite avis blir jag ju. Jag tror mitt pers är fyra :bird: på en runda. Lär aldrig göra fler än så.

1 gillning

Slog du bara 2 slag, eller missade du bollen på övriga? :thinking::rofl:

Tveksamt om så många på touren lirar med 5S.
5X finns det säkert några som lirar men merparten ligger nog i 6X eller 7-8S/X.

Lite rolig annons dock. :slight_smile:

Och även alla andra dagar så ogillar jag ställen som har ofulllständig information på webben, eftersom de inte är så rappa att svara i tfn (med hänvisning till “besök vår hemsida”).

Mitt rekord är 6 på en runda men gick ändå över 80. Bedrift i sig.

Fel, 79 slag va det trots allt men kunde blivit “lite” bättre. Ändå snyggt o hämta sig efter trippeln på 16.e

1 gillning

19 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bil- och MC-tråden

Idag är sambon på en liten utflykt, det var tänkt att vi skulle på en liten konsert med “aftonmusik”, hon valde dock att umgås med sin bror istället och tyckte att jag kan gå dit själv och spela in lite, det börjar kl 19.00. Sagt och gjort, åkte skogsvägen 25km till platsen för konserten. Vid ankomst 18.45 är det väldigt fullt på alla parkeringsplatser och inte en enda människa inom synhåll. Jag var en timme sen, det började 18.00 och pågick till 18.45. Det var bara att sätta sig i bilen och köra de 25 kilometrarna tillbaka hem, surt.

2 gillningar

Hajade jag till när jag såg en annons på FB.

1 gillning

Kanske missar nåt kul… Men den där fick mig att tänka på den veckan då både Tom Kim och Brooke H spelade med typ kortare ben på långbyxorna, funkade väldigt bra på den ena men inte på den andre. De där brallorna kräver verkligen sin herre, eller sin dam. Och trots att frugan fortfarande ger mig komplimanger för min bakdel tror jag jag avstår…

Det var mer att höger hand såg ut som något annat i en hast.

1 gillning