Hon kan titta på djur, du kan spela golf och dricka vin.
Win-win
Kolla djur i en GR är en kanongrej. Klart häftig upplevelse, i alla fall den gång vi var där.
Allt ovanför Hallandsåsen är djungel fick vi reda på som barn i Munka Ljungby.
+7 här idag.
Du har fel på ditt tangentbord.
Det blir tydligen caps lock lite intermittent och då verkar också vokalerna falla bort.
Egon
Jag skall försöka få tangentbordet lagat. Till dess ber jag om överseende med problemet.
Leopard Creek(kostar väl skjortan om det ens är oprivat), men inte fan kommer jag leta i ruffen.
Muthaiga Club HAR en lockelse efter Mitt Afrika, Kenya Open och en av mina favoritromaner… men i Kenya finns muslimer som vill skjuta koranbrännare.
Farsans första jobb i den privata sektorn var med utrikeshandel och han fick en snuskigt maxad resa i Tanzania med privat guide som tog honom till Ngorongoro, och allt man kunde tänka sig… men det var han det.
ICA-handlaren i bekantskapskretsen fick höra att han kunde hyra luftballongen över savannen själv för sin familj istället för att trängas med en massa plebejer. 45 tusen, inga problem.
Grannen fick göra samma flygning över den där bergskammen som i Mitt Afrika, flygscenen.
Det finns ok alternativ på pappret, men hetta, kaos och en kontinent full med människor och djur som vill mig illa på the down side.
Fick jag på en bra smäll (och hade lite tur med studs och rull). 280 meter.
/Edit: Inte ens SC-meter, arrangörerna mätte.
Idag noterar jag att vid ena körens vinterframträdande kommer Stefan Sundström tillsammans med Fjodor från Ebba Grön att vara förband (eller kanske det är tvärtom ? att körens framträdande är “förband” ?)
Detta sker på ortens “gråklubb”, drycker till rimliga priser, en öl 30kr, ett glas vin 30kr, kaffe 10kr.
Håller jag i klubbor för första gången på tre månader. En halvtimme TrackMan väntar. Dags att komma igång inför säsongen.
Cirka 95-96 mph med Driver. Frustrerande. Jag kanske måste börja öva lite snabbhet för att få upp det till tresiffrigt igen. Åldern påverkar men nog f-n skall man väl kunna få ut 100 mph fast man är 60+.
Ganska samlade träffar med PW. I alla fall något att vara nöjd med.
Finns det track man studios däruppe i norr?
Javisst. Ingrävd i en snöbivack
Den här helgen besök i Helsingborg, var sjutton är vintern någonstans ?
Varför kom jag att tänka på @Old-T
Jag gjorde väl ingen dubbel?
Ser att hemmabanan har öppnat tv…
Liite sugen men ej tillräckligt…
Destination? Känner inte igen
Saadiyat Beach i Abu Dhabi. Syns inte på bilden hur fantastiskt vackert vattnet var där. Stilla och blågrönt.