Idag

TrackMan.
J7, ss 80-81 med ganska maximal insats. Runt 78 om jag tar det lite piano.
j4, cirka 84 med “full pull”, hade nån på 85.
D, ss 96. Någon enstaka 97-98. Inte ens med maximal satsning blev det 100 mph.

Det är tydligt att vinterns besök i gymmet gör lite skillnad, i alla fall med järnen (säkert med D också, den kanske hade varit 93 utan gymmet). Lite speedträning kan behövas, förutom fortsatt gymträning. Jag tror @Jornhonas metod, att helt enkelt bara satsa maximalt och öve sig på just det, kan vara fungerande.

2 gillningar

Fact!

https://www.instagram.com/p/C2xXAqEuZj9/?igsh=Y2V5dHlvOHhmNjIw

Vilken är “this one”?

Var inne på fritidsbanken idag. Ett ställe man kan låna idrottsutrustning . Skulle åkas skridsko i skolan för en av ungarna så jag kollade om det fanns.
På skoj kollade jag in golfutrustning och tydligen kan man låna golfbollar. Måste dock lämnas tillbaka inom 2 veckor. kanske är bra för taktiken;)

2 gillningar

image
Är det business as usual.

1 gillning

Påbörjas resan söderut för en rekordtidig säsongspremiär. Sedan hem till vinter :cold_face: och ytterligare en säsongspremiär i maj eller juni.

3 gillningar

Idag begravning av en mycket god vän som jag umgåtts med regelbundet de senaste 30 åren. Ju äldre man blir ju jobbigare blir dessa stunder tycker jag.

Och fler dessvärre. Lider med dig

… undrar jag hur det här med gener fungerar. Hur kan det hoppa över generationer så att två människor, som inte ens kan rita ett rakt streck, får barn som kan göra nåt sånt här?

Egon

Steg 1: våga misslyckas.

Brevbäraren?

2 gillningar

:joy:

Egon

Mutationernas magi!

Snygg detalj , blommorna i förgrunden som får solljus lyser upp medans de lite längre fram i förgrunden ligger i skugga och är då mörkare målat.
3 steg i “diffusering” typ längst bort lite blågrågröna träd, träden i mitten mer grön diffusa, fronten detaljrik…
Målat i “grodperspektiv”.
Bara o uppmuntra den som målat.

Hur står Ludvig sig i kändhetslistan för Åbergare? Har honom som trea.

Finnes endast 1

2 gillningar

Bevittnade blivande hockeyproffs.

3 gillningar

Lasse och Alfons. I Sverige förstås.

Är det söndag kväll igen.