Ett givet val! Klassisk linjär-TV undviks så mkt det bara går.
Nu erkände chatgpt att han hade fel. Lite sött, tycker jag.
Köpte jag 4 dz AVX på Dormy för 1399:-
Då klarar du dig fram till jul åtminstone.
Lika bra, den nya modellen som kommer 2024 är säkert inte alls lika bra …
Säkert dubbelt så bra, minst!
Inte så tokig faktikst. Grattis i förskott då
8 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Elkrisen
Elsnack flyttat till “Elkrisen”-tråden.
Såg jag en film från en kul bana. Sån borde man ju kunna göra själv med minimal kostnad.
Har några gånger sett framför mig något sådant på lantstället där det ju finns yta på riktigt, har nog tänkt mig hål upp till 100-150m.
Roligare med riktigt korta hål. I princip en bana med bara räddningsslag.
Det går ju också snabbare att anlägga och så slipper man ju hålla på att hugga ned träd i onödan. Jag kanske tänker om.
Det och ett stort nät mellan två träd för svingträning så är du klar. Får du inspiration kan du skaffa en Skytrak och träna/spela med där.
Fick ny driver och nya järn. Äntligen!
Spelade en hel del på en hed på frugans släkts sommarparadis på 90-tal och en bit in på 00-talet. Populärt att jag gjorde det bland de äldre släktingarna, det fanns faktiskt en regelrätt liten golfbana på heden under the broad days. Sedan växte en massa syskonbarn upp och stället blev olidligt, 15 år paus för min del. Och nu då det går att vara där igen har det växt igen med busk.
Haha, snart kommer du krypande på dina bara knän och bönar och ber om att jag ska frigöra dig från dina gamla T150.
No chance. De nya är bara ett halvset testklubbor. Och om jag ändå byter så får T150 göra de andra 20-30 seten sällskap i garaget.
… börjar tand-trollens glada tid