Idag

Alla är hutlöst dyra. Några är mer hutlöst dyra än andra. Bästa dealen är att köpa en readriver någon/några säsonger gammal. Flera säljer desperat ut sina lager tycks det. Kan bli en konkursvåg i vinter.

1 gillning

Som det ser ut på Ping och Pxg så kan man ist. för dessa köpa en M6 eller en Sim.
Pxg har väl aldrig riktigt lyckats med en driver (trots att de köpt över Ping-tekniker).

Ping’s design är lite förvånande för att vara just dem men samtidigt säger det en del om att ”kilen” under/bak fungerar bra.

Egon

Intressant data. Ishockeyn har haft det tufft under corona. Golfen däremot har gått kanon

Ergo : Innebandyn har inte slagit igenom riktigt i amerrikat.

Skulle vara kul att se den där för gamla svedala. Antagligen hamnar ridningen jävligt högt om det är en sports.

De måste ha en h-es massa tennisbanor i USA för att husera ungefär lika många spelare som soccer

Vilka tror ni ryker?

Synnerligen vanligt att man byggt idrottsanläggningar i anslutning till byggnation av villakvarter. Det är nästan ett krav från husköparen att det finns t.ex. tennisbanor i nära anslutning till huset. Golfbanor insprängda bland villorna är ju heller inte ovanligt.

Jag ser en lösning på att vi får fram så få bra svenska tennisspelare numera.
Gör om 3 av 4 fotbollsplaner till tennisanläggningar. Vi blir ju uppenbarligen inte bättre i fotboll av att ha många fotbollsplaner :slight_smile:
F-n vad jag är smart, undrar om man skulle ge sig på politiken…

1 gillning

Kikade lite på nya järn…tog ett djupt andetag och var helt plötsligt nöjd med det som finnes…

1 gillning

Som politiker skulle du skulle nog kunna lösa problematiken i Israel/Palestina i ett kick.
Dela upp “fotbollsplanen” Israel i 5 “tennisanläggningar”, norra, södra, centrala, haifa och jerusalem.

Vi har nyligen tagit ett beslut på höstmötet att sänka medlemsavgiften för fullvärdiga medlemmar från 6 600 kronor till smått otroliga 4 895 kronor.

Nån mer så sänkt avgiften?

1 gillning

Egendomligt, skall de dra ner på klippningen ?
Fairway kommer fortsättningsvis bara att klippas på fredagar ?

Var? Finns så många som vill offra kvalitet för en lägre avgift?

Torreby

Redan låg avgift som det är, det lär väl gå att spela 9-10 månader ett normalt år. I mina medlemsavgiftskalkyler räknar jag med att kring 1000 kr per spelbar månad är en rimlig avgift.

8000-9000 kr skulle jag tycka är rimligt för en bana i Götlaborgsområdet och dess närhet.

Fortsätter det så här är jag snart lika högt rankad som Tiger. :slight_smile:

In other OWGR news, 82-time PGA Tour winning Tiger Woods has fallen to his lowest ever ranking, now placed 1,307th in the world following the latest update.

Woods’ previous low was 1,294th which he reached in February, before making a long-awaited return to competition when playing at the Genesis Invitational that same month, his first event since the 150th Open at St Andrews eight months earlier. Less than two months later Woods returned to action again, this time at the Masters.

idag 1:a vinterträning med Pro. :slight_smile: 13ggr blir det totalt

Hahaha, när ett set Tileist 5-pw kostar runt 16 lakan är det lätt att låta bli och dea kortet.:wink:

Gjorde en custom fitting nyligen och fick förslag på sex T150 och en T200 à drygt 2300 per klubba. Galet dyrt.

t200 j5? eller j4?