Alla är hutlöst dyra. Några är mer hutlöst dyra än andra. Bästa dealen är att köpa en readriver någon/några säsonger gammal. Flera säljer desperat ut sina lager tycks det. Kan bli en konkursvåg i vinter.
Som det ser ut på Ping och Pxg så kan man ist. för dessa köpa en M6 eller en Sim.
Pxg har väl aldrig riktigt lyckats med en driver (trots att de köpt över Ping-tekniker).
Ping’s design är lite förvånande för att vara just dem men samtidigt säger det en del om att ”kilen” under/bak fungerar bra.
Synnerligen vanligt att man byggt idrottsanläggningar i anslutning till byggnation av villakvarter. Det är nästan ett krav från husköparen att det finns t.ex. tennisbanor i nära anslutning till huset. Golfbanor insprängda bland villorna är ju heller inte ovanligt.
Jag ser en lösning på att vi får fram så få bra svenska tennisspelare numera.
Gör om 3 av 4 fotbollsplaner till tennisanläggningar. Vi blir ju uppenbarligen inte bättre i fotboll av att ha många fotbollsplaner
F-n vad jag är smart, undrar om man skulle ge sig på politiken…
Som politiker skulle du skulle nog kunna lösa problematiken i Israel/Palestina i ett kick.
Dela upp “fotbollsplanen” Israel i 5 “tennisanläggningar”, norra, södra, centrala, haifa och jerusalem.
Redan låg avgift som det är, det lär väl gå att spela 9-10 månader ett normalt år. I mina medlemsavgiftskalkyler räknar jag med att kring 1000 kr per spelbar månad är en rimlig avgift.
8000-9000 kr skulle jag tycka är rimligt för en bana i Götlaborgsområdet och dess närhet.
Fortsätter det så här är jag snart lika högt rankad som Tiger.
In other OWGR news, 82-time PGA Tour winning Tiger Woods has fallen to his lowest ever ranking, now placed 1,307th in the world following the latest update.
Woods’ previous low was 1,294th which he reached in February, before making a long-awaited return to competition when playing at the Genesis Invitational that same month, his first event since the 150th Open at St Andrews eight months earlier. Less than two months later Woods returned to action again, this time at the Masters.