Idag

Svar från chefen… mycket lämplig kandidat :slight_smile:

…är tydligen konkursen ett faktum för GoGolf och GolfSky i Finland.
(på finska : GoGolf ja Golf Sky hakeutuvat konkurssiin - GoGolf )

6 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bak och fram (däcktråd)

Är det 100 dagar till nästa golfrunda.

Snarare 1 dag…

Ja jäklar vad de inte verkade veta hur man bedrev företag. Jag bara garvade när jag besökte deras gigantiska varuhus i Kungens Kurva. Dormy mår nog bra av denna nyhet

1 gillning

Har jag haft askkoppssmaken i gommen hela dan. Kommer och går.

Varför?
Rökt nåt?

Metallsmak i munnen = infarkt?

Egon

Rest från coronan. Typ dag 12 började det smaka askfat typ hela tiden. Aldrig upplevt innan dess. Lite orolig om det skulle hålla i sig länge men det gick då över på tre-fyra dar. Har sen kommit tillbaka med ett antal månaders mellanrum. Nån eller ett par dagar åt gången. Redan bättre idag. Kanske har jag en släng av nån covid igen. Har varit något lägre i veckan.

Aha.
Tråkigt symptom att ha men bra att veta vad det kommer av.
Tror jag haft covid 3-4ggr efter att världen slutare br sig om det. Kanske 7-8ggr totalt. Det var bara första gången som var jobbig.

Egon

Idag riskerar vi nya dödsolyckor.

För mig är det nog minst 185 dagar till nästa runda och 40 dagar sedan senaste rundan.

Är det vackert vinterväder. Snön täcker marken, det är blå himmel, solsken och cirka -12.

Härligt, här täcker förvisso snön marken men 0 grader och slask.

Skönt med lite finväder imorgon så man kan spackla lite. :slight_smile:

Finvädersgolfare har jag hört talas om men inte finvädersspacklare. :grin:

Roar jag mig med att hitta en huvudstad där det for dagen är varmare än i Khartoum. Det brukar vara svårt.

Idag firar vi den skogs och stenboende sporbaserade livsformen…

1 gillning

Vilka av er har snötäcke? (menar inte putts 20 cm snö…)

Snö på marken? Javisst. Det kommer nog regna bort snart, att snön ligger kvar från oktober och sedan hela vintern är klart ovanligt.