Ingen golfstrejk. Storstrejken avvärjd – Gröna arbetsgivare och Kommunal har tecknat avtal | Tidningen Näringslivet
Skvalpvalutan står med byxorna nere…
För tio år sedan kostade en euro 8,6 kronor. Numera går en euro loss på 11,6 – nivåer som inte setts sedan finanskrisen. En dollar låg för tio år sedan på 6,4 kronor, men är nu uppe på 10,6. Det är en stadig och obarmhärtig försvagning av svenskarnas köpkraft som fortsätter oförtrutet.
Utan ljusning i sikte med tanke på det eländiga läge usla politiker försatt landet i.
Vet inte vad som behövs nu. S och SD i koalition. Folkhemmet tar tillbaka makten.
Och om man fick drömma vidare, nån slags våg hos ungdomar för ansvar, gärna worldwide. Jordan Peterson utan Incels som patreons.
Kan inte mer än instämma…
Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: HCP skall vara rätt
6 inlägg delades upp till ett nytt ämne: HCP skall vara rätt
Har nu fått ihop 81 spelare till Kenta Ohlsson Trophy. Överlägset största tävling jag arrangerat.
Ooopss iofs har inte pejl på alla möjliga bidrag men ändå…när jag klickade på länken så var det för att bekräfta något jag visste…hade fel
Såg jag en jävla Grävvling!
Han var död.
Är du säker på att det var herr Grävling ?
Idag har Schumann resonansen varit på högre nivå är någonsin tidigare uppmätt.
Vad det har för betydelse för någonting är det ingen som egentligen vet.
Förmodligen går världen under imorgon.
En site där man kan följa detta live.
http://sosrff.tsu.ru/?page_id=7
Och nu kraschar säker hela internet när jag la upp en länk till en rysk sida.
Såsom det ser ut i mitten av bilden (typ i eftermiddag) är det normala.
Kände på mig att nån skulle kommentera det.
Håller tummarna!
är det någon som börjar bra
Å så gör han bara par på 15:e, banans lättaste hål.
Jinxed him
Bra gjort
En dag full av aktiviteter.
Först en förmiddag i skogen med två toppbestigningar i hemkommunen. Håller på att beta av de 10 högsta. De är inte jättehöga men ändå strax under 500m.ö.h. Rätt många höjdmeter då starten var på cirka 100m.
Passade på med lite vandring på några myrar för att kolla hur läget ser ut inför hjortronsäsongen.
Därefter lunch hemma och sedan iväg till golfbanan.
Efter golfrundan direkt till ett av de lokala musiketablissemangen med en salig blandning av allt från folkmusik till pop och blues. Just nu folkmusik. Bra priser i baren, synd att man åker bil. 10 labbar för en öl. (Lokal valuta. 100kr=40 labbar)