Idag

Idag och idag, men för några dagar sedan när jag besökte Moseldalen i Tyskland och Cochems slott så hittade jag @Forzza i en av hyllorna. Något du vill erkänna? :rofl:

6 gillningar

Vad sa den när du dragit upp fjädern där bak?

“Hammarbyspöket… hammarbyspöket…”

Love you

2 gillningar

Du ställde frågan fel: Vad sa den inte? :slight_smile:

1 gillning

“Fan! jag klackade den.”

du köpte väll den till mig

1 gillning

Bilden togs i samband med att jag frågade figuren om han ville följa med till Sverige och pappa Forzza, döma av det ängsliga ansiktsuttrycket lät han honom stanna kvar. Kändes mest humant. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Då är det en forzza olle hybrid

3 gillningar

Fick min syrra guldklocka för 30 år av nit och redlighet i statens tjänst.

30 bara? Har kraven gått ner? … och du menar att hon stått ut?

Jag har dålig koll på kraven. Men hon har jobbat på Kemi på KTH sen 93.

Såg jag en schysst bild på bloggen Cornucopia

5 gillningar

Idag tog jag en tur till Tyresö gk för en runda å hälsa på Bunkerman :+1:
Han hälsar till alla
Sen var banan lite rolig att spela fast kort men bra träning med järnen

gjorde jag två flugor på smällen.

Den gamla vagn-bagen från 80-talet håller på att ge upp, lagad med silvertejp på fler ställen, fickor som är provisoriskt ihopsydda. Har tänkt att köpa en ny vagn-bag denna sommar när tillfälle dyker upp.

Har många gånger tänkt att skaffa mig ett helt vänsterset och när intresset för normalt golf-spel är lågt kan det ju vara roligt att vara ute och nybörjar-golfa med vänsterklubbor.

En av sambons bästa vänner jobbar som chef på en second-hand i anslutning till en återvinningsstation. Vi åkte dit idag (när det egentligen är stängt). En nästan ny vagnbag hade dykt upp och den innehöll också en uppsättning vänsterklubbor. Då slog jag till, 350kr är ju inte dyrt.

1 gillning

Såg jag att nivån är skrämmande låg i USA. Ett så kallat MkII-fakta.

1 gillning

Tja, är väl som när det konstateras att hälften av alla ingenjörer (eller annat slumpmässigt valt yrke) har för låg lön eftersom deras lön ligger under median :roll_eyes:

1 gillning

… undrar jag vad det är för idioter som inte krattar efter sig i bunkrar. Är dom rädda för fladdermösssjukan fortfarande?

2 gillningar

Funderar på samma sak. Och även under covid så är jag skeptisk till att man skulle dö av att kratta bunkrar. Man behöver ju inte tvunget slicka på krattan.

2 gillningar

Lathet i kombination med brist på respekt för andras situation.
Bunkrar. Skräp. Osv

1 gillning