Idag pratar vi strokes gained. Någon som håller koll på sina strokes gained? Vilken app använder du isåfall?
Brukar tänka att om jag hittar bollen då har jag minst 2 strokes gained och en boll, mot om jag inte hittat den.
Men som ett mer riktigt svar så funkar ju gamebook gold bra för detta och många fler statistiska beräkningar.
Arccos. Bra system. Använder det mer för skojs skull, men de har mycket info.
…ska det bli 38° varmt, så idag kan man nog behöva en glass.
Shotscope v3 med tillhörande nfc tag i varje klubba.
Fick jag följande information som jag egentligen inte behövde :
Här har du en lista över konstiga namn som används i Sverige:
- Svamp.
- Pucko.
- Bärs.
- Penna.
- Kossa.
- Katt.
- Pung.
- Åskar.
… går det äntligen jobba lite i trädgården. Imorgon lite spel på Åhus sen jävlar är semestern slut så man kan få lite gjort.
Blir första rundan på 2 veckor.
…gick jag 18 hål på 43 poäng och sänkte mig för första gången under 36.
Nytt HCP 35,8.
/ TT
Blev ren kvalitetstid med den yngste idag, lite kunskapsöverföring…byte av framhjulslager,spindelled,abs-givare.
Bra jobbat, ett hjullager är inte helt lätt o byta hemma i garaget =) Är du … välutrustad?
…förlorade vi vår andra hund på två månader. Cancer. Bedövande sorg.
Sov gott älskade vovve.
Ämen fyfan, lider med er, har fått säga adjö till en hund för ett år sedan (morfarn till vår nuvarande)
Även om det var planerat å vet kom hem osv så var det sjukt jobbigt.
Kan inte förstå hur det hade vart om båda hade försvunnit. ta hand om er.
Var jag i skateparken med dottern på 3.5 och systerson på 13 som varit på besök, dottern övar balansen med en sparkcykel å systerson som började skejta i våras satte en 4stegstrappa samt sin första boardslide på ett 2m räcke nerför en 2stegstrapp. Så skoj!
Själv vart jag så pepp att jag beställde en bräda för första gången på 15 år.
Dock även hjälm och skydd, man är ju inte 20 längre.
Hoho. Jag gav faktiskt bort min BMX för ett par år sedan. Innan man blev full ahnold.
Idag såg jag en person trycka in sin bag på bredden i bagaget på en vw golf. Behåller jag långa klubborna i bagen så går den inte in på bredden i våran passat. Behöver ny bil, eller mindre bag kanske…
Kul!
Jag slutade skejta när jag var 57, kroppen tålde inte fler smällar.
…igår, tävling på Ullna.
1 slags plikt varje gång du glömde lägga tillbaka torvan.
1 slags plikt varje gång du inte tog med sand och fyllde varje slag (dressa)
Fanns även en del förhållningsregler i klubbhuset, restaurangen, runt banan och generell dress code