Försöker jag planera en gbg resa men det känns konstigt utan Slaget inbokat.
Blev det improviserad knattegolf på gräsmattan här hemma. Många ungar som vill spela golf faktiskt. Klubbarna borde helt klart göra lite parkbesök för att säkra återväxten.
… åskar det. Vilken app / sida använder ni för att hålla koll?
Lightningmaps tyckte jag var bra förut men nåt har hänt. Tycker inte den stämmer så bra längre
Den där Små Sure känns som något som skulle kunna tänkas tilltala mig.
Gillar Saurer Apfel vilket troligen är något av likartad karaktär.
Ja det är ju en typ av shot, finns i mängd med smaker. Jag gillar cola sen tidigare, ej provat denna. Funkar fint då den bara håller 15%, så man kan ta flera
Du får hojta om du passerar Lkpg så ska jag bjuda på en färdknäpp
Idag funderar jag om deltagande i hemmaklubbens populära 72 (54) håls tävling är något att tänka på.
För 10 år sedan var den enormt populär och de 198 platserna i tävlingen var uppbokade efter ett par timmar.
Nu är det fortfarande 32 platser kvar i tävlingen. 72 hål slagtävling över 4 dagar med hcp i 3 klasser. Cut efter 54 hål. Nu när man kommit upp lite i handicap finns det en teoretisk chans att klara cutten.
Om några forumiter skulle vara intresserade av några dagars golf i slutet av Juli(26-29) i Hälsingland kan boende ordnas i Berras sommarstuga 10km från banan.
Men, kan inte banken se att du swishat tillbaka?
… fick jag födelsedagsbadgen… så forumet fyller 1 år lite inofficiellt. Grattis EG!
Men det var ju inte tillbaka.
A swishar B
A meddelar B felaktig swishning med hänvisning till telefonnummer hörande till C
B swishar till C
A meddelar banken om felaktig swishning.
Banken återkallar swishningen från A till B.
Gissningsvis är kontot för C tömt och tillhör antagligen en målvakt.
Då klarnade det!
Den där platsar också i humortråden
… var det golfpremiär med 2-manna scramble på hemmaklubben.
Gäller att synka sina dåliga/bra slag med partnerns, vilket inte alltid lyckades.
Men för att vara första golfrundan för säsongen kändes det ändå rätt ok.
Dock är rygg och fötter lite öma…
… Hörde en tjej av sig med ett jobb vi planerade in i slutet av jan… Och vill ha klart innan semestern
Hur många 100% extra var hon villig att betala?
Idag fick jag brev från Länsförsäkringar bank i Vara som tyckte jag skulle betala tillbaka de 200 kr som deras kund swishat till fel telnr, jag fick människans kontonr så nu är pengarna överförda. Hoppas hon lärde sig att kontrollera nr innan hon skickar.
Eller rättare sagt i tisdags öppnade jag ett Avanzakonto och slängde in 20% av lönen, nåt jag tänkt göra varje månad nu så får vi se hur det går. Är 100% rookie. Haha.
Läser och lär under tiden.
Ändå pengar jag normalt sett lagt på typ foodora eller dyl.