… ser jag nåt starkt, gult ljus då jag tittar ut. Inte alldeles oangenämt. Lite som om det skulle finnas en stjärna nånstans i närheten.
Kontakta Aftonbladet!
Har du glömt fasadbelysningen på? Eller står det nån gammal bil med 6V-system på gatan?
Äsch då skall man ju sett en bäver bita Peg Parneviks tax eller nåt. “Parnevik i tårar över bäverattacken”
Nej, det liksom hänger på himlen. Dök upp vid horisonten och stiger sakta. Kanske ett UFO?
tyvärr så är det endast på korthålsbanan men funkade bra idag 24 hål 69slag träffade green 21ggr 3chipar med 1putt och 3 pippar
De’ e’ synd om er. ![]()
Torekov har vinterbana med slagmatta på fw, lite nedkortade hål och greener som idag var lite långsammare än vanligt (klippt/vältat förra veckan och så värme och fukt sedan dess). Funkade ok tills tröttheten kostade två slarvbogey på slutet. 73 slag och matchvinst 2/1. Bara en birdie idag - för långt från hålet på inspelen.
var det lite nära döden med login på ett par hotmailkonton…
Svaret är: Ja. Ett bra köp. Att ha cirka 40% istf cirka 20% gör stor skillnad. Större än jag trodde.
På vilket sätt?
Bakas det saffransflätor. Messar gärna några om nån vill ha … ![]()
Blefarit (förenklat: ger racklig smörjning av ögonen) och låg luftfuktighet är inte så bra kompisar. Klart behagligare för mina ögon med fler %.
Kausaliteten kan alltid ifrågasättas då problem ref blefarit lever sitt eget liv en aning. Jag tror ändå att procenten har ganska stor betydelse, för det genomsnittliga välbefinnandet.
Smörjning av ögonen, undrar kanske någon? Oh, yes. Men det sker utan att ni märker det, till dess det inte funkar helt bra längre. Jag är storkonsument av viss typ av ögondroppar. ![]()
Jag lider också av blefarit. Yttrar sig i ökad produktion av tårvätska.
Är jättejobbigt under golfrundor då man måste torka ögonen innan slaget. Då jag använder linser tar det ibland ett tag innan skärpan återvänder.
Som tur är är det inte ständigt förekommande, ibland ingenting på flera dar, sen återkommer det.
Här var det en ljuvlig eftermiddag med sol och fint på rangen.