Trådförvirring?
Tråddubblering… maten var ju strålande TV också!
Det här med 10-sekundersklocka för en stöt, är det nån ny Snookergrej eller är det specialare i den pågående tävlingen?
Sistnämnda.
För något år sedan lyckades ju Shaun Murphy göra ett 147 i det formatet. Imponerande.
Den här tävlingen
(tvåa på bollen iaf…)
Idag lyxade jag till det med att toppa upp i tanken. 14.94kr litern.![]()
Får mig att tänka på Magda och hennes ”Putinpriser” när folk gnällde över priset 2022. Borde rimligen vara en av de sämsta lögner hon dragit då rysk olja inte är i handel längre.
Ehh… Nope på den
Jösses… Och du har ingen telefon eller padda som kan brukas för ändamålet CL?
Här hemma mutades det med 3-rätters och vin för att jag skulle sitta med och titta.. ![]()
Kan tänka du blev sittandes till läggdags
Puhhh
Nobel-spektaklet har nog sin plats, men det mest intressanta med Nobel-grejorna är “Snillen spekulerar”.
Se fotboll på telefon är meningslöst. Ingen padda.
Men nog har du en laptop och ett headset (för att få vettigt ljud)?
Ramla inte av stolen nu, men nej.
Sambon har jobbets laptop hemma iofs.
Sen är det ingen plåga att se Nobel-fixet ihop med henne ![]()
För mig är nobelpris lika intressant som fotbollsgalan.
Att ha ingen padda är helt ok. Jag har inte heller nån padda.
Vara utan laptop är inte aktuellt, här.
Har inte haft sen Mac:en la av för 3-4 år sen. Mobilen räcker hemma.
Barbar! Vill du inte få analys av kungafruntimbrets klänningar?
Händer inte ofta, brukar tacka nej,men inte denna gång, helgen 16 timmar övertid inbokat.
