Idag

Mbappé är kanske på resa med sitt ordinarie gäng, Real Madrid :slight_smile:

Men skadad är han.

1 gillning

Hahaha kom på det jag med. :joy::joy:
Franska fansen som finta mig.
Jag börja fråga om Zlatan å då sa dem nä han är hemma med Mbappe som är skadad.:grimacing:
Förövrigt önskade samtliga att Isak hade valt PSG istället @Vattenmannen :wink:

1 gillning

Svarta biljetter utanför.

En sån här chans får du bara en gång i livet.

Det finns biljetter på Athletics webbsida. Typ 1500 spänn. Men det är inte många.

Jag tycker att han ska stå i Athletics klack och gå all-in som PSG supporter. :grin:

Stenman har inte direkt den baskiska looken.

Officiella plåtar för 1500. Köööp, @stenman! Köööp!

1 gillning

Varken Valencia, Sociedad eller Bilbao hade passande hemmamatch när vi var där senast. Det närmaste jag kom var en båttur förbia Athletics stadion.

Blev det fastslaget.

3 gillningar

Blir så trött på klickjagandet i kvällstidningarna.
Så här slår expressen upp en nyhet:
Testar nya roboten –
då går den till attack

Se när chefen störtar i golvet

Låter ju ganska allvarligt, en robot som gått bananas och attackerar sin skapare? Men nä det är alltså precis vad de skulle testa, VD’n är iförd full skyddsutrustning och roboten gör exakt vad den blivit programmerad till.

1 gillning

FUD

Det gör du inte alltid :smiley:

Vem fan vill ha en birdieapplåd. Det är ju bara tur man sätter putten ändå.

För övrigt är det stor skillnad på att skratta åt och skratta med.

Nu blev det så stor skala igen från ett glasklart påstående :wink:

Ibland slår inte Albert ned sig i nästa bunker, men oftast. - Gammalt EG-ordspråk

1 gillning

FUD har jag inte hört som förkortning men det verkav vara Hansens att våra hjärnors snabba system är inriktade på typ fara. Om så…

Ja. Löpsedlar. Fick mig ibland att köpa lösnummer. Idag går jag aldrig till Aftonbladet. Gick alltid dit förr. Tjänar de verkligen på sina clickbaits? Min hjärna har nu övat in sig på att allt som luktar clickbait är nåt jag inte skall klicka på…

Köpte jag en luftfuktare. Har en liten sedan tidigare, i hemmakontoret. Nu en större i V-rummet. Blefarit och 23% luftfuktighet är inte kompisar. Blir intressant upptäcka om det blir skillnad.


Årets snookertillställning.
Väldigt lite folk än så länge (men de få som är där hörs)

1 gillning

Vill man ju gärna se Real Madrid -Manchester C Men nu har vi bara en TV och sambon är doktor i kemi..,

1 gillning

Men helvetes jävlar vad gott det där lät. Karljohanssoppa och den magiska fisken piggvar… då den är så där tjock och fin.