Det var på hål 17 och har för mig det blev 11 slag ![]()
Det var ett långt namn, då är En Hitler enklare att komma ihåg… ![]()
Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Ordboken
Klubborna färdiga på fredag enligt prognos.
Inte Michael Bolton.
Kom ett historiskt besked.
Usch och fy bubblan så tråkigt.
Shit sen på bollen att snyfta ut i lämplig blaska för att stora delar på Avanza kontot står på noll ..
Easy come, easy go.
Bet jag sönder min titantand, hela jävla infästningen i benet… blir nog dyrt. Och så får man väl le sparsamt några månader om man inte skall skrämma små barn.
Ouch!
Värst nu, hungrig som f-n och bedövningen vill inte släppa. Har ryckt många tänder, rutin på det, antar att det blir ipren i natt…
Ajjdå
Vad var det ni bet i?
En olivkärna. Men lite underförstått sa tandläkaren hade väl inte tandhygienen vid den aktuella tanden hade varit den allra bästa… Har en annan titantand också, den skall jag sköta om som ett spädbarn… Tandborst och sockerminimering var inte direkt prio i den uppfostran jag fick…
Oki, det är hårt.
Det är synd om oss som gick till tandläkaren under tidigt 70-tal.
Tandläkarens svar på allt var: Borra och fyll igen med amalgam.
Litet hål? Borra större och fyll igen med amalgam.
Flyttade “Last Christmas-stripparna” till humorhörnan!
Du har väl köpt biljett?
Athletic (Bilbao) mot PSG, i morgon kväll.
Hade jag bara vetat det så hade jag. Men hade faktiskt noll koll denna gång.
Blir enligt rykten ett jäkla röj på stan iaf.
Med risk för en hel del bråk tyvärr.
PSG ser ut att ha ett rejält junislag med sig och kommer nog låta de stora namnen börja på bänken, Mbappe är skadad och inte ens här (eftersom han spelar i Real nu för tiden…) samt Goncalo skall nötas på så lite som möjligt.
