Undrar jag varför @Vattenmannen arkiverade mattråden?
För mycket ogolf, fel sorts julmat eller något annat?
Måste varit en miss?
Jag körde en undo på det. Märkligt.
Shit happens.
Självklart. Det var ju ganska givet men jag försökte vara lite spetsfundig. ![]()
Note to self.
Använd läsglasögon vid all mobil aktivitet.
Jag kommer självklart ha medlemskap och stötta honom osv. Men det här riktiga suget efter golf för egen del är inte riktigt där. Gav det ett ordentligt försök iaf. ![]()
Är du ärlig nu? Eller kan det vara att du spelat av ”fel” anledning som fått dig att ge upp? Kan vara att det är min egen känsla men jag upplever att många som ger upp golfen inte verkar ha hittat sin plats på banan socialt. Ute själva, helt resultatfixerade och följdaktligen tröttnar om resultatet uteblir. Finns alltid en del kufar som ändå bankar på själva, men även de tenderar att försvinna efter några säsonger.
Ett bra umgänge känner jag är en rejäl sporre att spela. Inte grupptryck, snarare en ventil från den tråkiga jobbrutinen. En chans att skuffa vardagliga problem åt sidan och ägna sig åt lite desillusion över ens golfförmågor.
Jag tar hellre ett gapflabb efter en “saddam hussein” än en golfapplåd efter en birdie alla dagar i veckan. ALLA.
3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Humorhörnan
En ledig dag. Regnet ööööser ner.
Vart ute och donat med ljusslingor, fått byta ut några som lagt av.
Väntar på att ösregnet åtminstone ska övergå till strilregn, vovven vill inte ut i regn.
Slösurfa ..
Kikat in på Anbytarforum många gånger sista tiden, bra trafik ser det ut som.
Kanske lägga ut detaljen var anfadern kom ifrån på uppdrag, undrar vad det kan tänkas gå på?..
Hmm gymmet lite senare idag. Tunga passet med marklyft, brukar sova xtra bra efter det passet.
Michael Bolton?!?
Saddam Hussein? Vad har jag nu missat?![]()
Flydde väl från bunker till bunker? ![]()
Kom inte upp ur bunkern eller liknande misstänker jag. ![]()
Det är ju en Adolf Hitler. Två skott i bunkern.
Vad kallar man på Robbans på Mälarö?

