nu var det så att vad är så stort att hon får en artikel? hon är väll en av många som kör med Tulo mellan knäna, men bara det att hon är syster till en kriminell aktivitist så slås det upp. sen har jag inte skrivit att hon är ansvarig till vad Greta gjort utan det var en hänvisning till vem hon var släckt med.
Beata har ju en rätt uppseendeväckande persona om man kollar hennes Instagram (på gränsen till jobbsäker).
Att hon dessutom har känd mamma och syster gör att intresset runt henne får anses ganska stort.
Kombinationen av berättelse om oskuld och hennes bilder blir rätt uppseendeväckande.
Är det 28 grader i nordvästra Irland. De där uteserveringarna slits nog inte så hårt annars.
Trevligt med väderprognos på en ”fast” app.
Det blir plus för den goda formuleringen och interpunktionen. ![]()
Hade jag fajt med några kostymklädda danskar som försökte tränga sig i den kaotiska passkön på Kastrup. Till slut kom en tjej och pekade med hela handen så att de fick gå längst bak och börja om. ![]()
Sa jag upp mig.
Grattis? Eller beklagar? Vet inte om det var meningen som svar på mitt inlägg, men jobbar du i passkön på Kastrup förstår jag om du vill byta jobb.
Hade jag fajt med några kostymklädda danskar som försökte tränga sig i den kaotiska passkön på Kastrup. Till slut kom en tjej och pekade med hela handen så att de fick gå längst bak och börja om.
Var det den här tjejen?
Wow, är det inte numrerade platser?
Varför har alla så j-a bråttom in?
Tvärt om, det är passkontroll när man kommer från icke-EU-land. “Folk skall först till transportbandet”-VM.
Känns som att tränga sig före och allmänt svina sig gör att man hamnar rätt högt på “sannolikhet för en random inspection”-kontroll också.
… undrar jag lite över spelet och andra spelare. Ja, det är ju så att om man känner sig ensam om sina tankar så har man ju kanske fel… men jag vägrar.
.
Jag brände en birdie från 2m och sänkte sen ett slag på nästa hål från 115m för eagle. Nice… men inget mer. Grämde mig fortfarande för den missade birdien. Nästa hål gick jag för långt och chip2puttade… typiskt! ![]()
Så fortsatte det. Bra spel gav ingen direkt utdelning och tråkiga missar räddades till par/bogey. De i min boll tyckte att jag var gnällig. Jag vet inte… en missad chans stör mer än vad ett räddat slag glädjer. Innerst inne är det en annan sak.. realism finns men den syns inte utåt.
När den väl kommer fram betvivlas den.
. Dvs. ett kalkylerat slag där missen kommer men blir ok spelbar. “Där hade du tur”.. i h-e heller!
Egon
Det var nog inte menat som ett direkt svar men tack. Inget att beklaga. Lämnar försvarsindustrin för att jobba statligt. Ska enligt rykten ha utsikt över en golfbana på mitt nya jobb
Mina bästa rundor har jag spelat jämt. Det spelar inte så stor roll om det är bogey hela dagen eller par hela dagen. Men jämnheten i att man kan göra en bogey hela dagen känns bättre än birdie+dubbel vilken dag som helst.
3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Svingtråden
Det ändrar sig när vädret ändrar sig.
Vid nästa rejäla lågtryck måste du ändra tiden.
Du får jobba fram en bra algoritm som tar hänsyn till alla tänkbara parametrar.
Får köpa höj/sänkbar spis som anpassar sig efter lågtrycket.
Det där är kul att översätta till allsvenskan i fotboll. Där är det bättre att vinna en och torska en än att spela två oavgjorda. 3p i fall ett. 2p i fall två.