denna borde vara nått för mig ![]()
![]()
Idag ser jag att forumet fungerar igen.. Jag funderade på att ta livet av mig runt midnatt när det inte gick att komma in.
Kan betrygga dig med att vi tar backupper och så vidare … vi brukar få igång det igen. Jag är för dålig admin för att forska i vad som hände, vi väntar på att stefan har lust.
Det var jag som stängde av skiten ett tag…tror jag.
Är första dagen på grabbens födelsedagshelg. Börjar bra med dopp i poolen på Hotell Höllviksnäs och sedan ”splittin’ some Gs” på Peters pub innan middag på Nama.
Det var tillfälligt säkrare på fairway än i skogen.
Inte för inte som varningarna för vilt är uppe på vägarna häromkring, jagade och en stor en på hundpromenaden igår kväll, inte så långt från Lindö. Vildsvinen plöjer upp mycket i våra promenadskogar men inte träffat på någon än.
Är de så där taniga?
Stora hannar är allt annat än taniga, den där ser inte ut att vara mer än fjolårskalv, saknar den massiva främre kroppen som vuxna hanar har
Filmade den här episoden på Haninge GK för några år sedan. Blev lite halvstissigt för kompisens vovve.
Idag gör jag comeback på forumet efter några års ofrivilligt uppehåll (dock inte från golfen).
Finns ingen bra förklaring till frånvaron men ser fram emot att spendera mer tid här framöver.
Hcp är nuförtiden nere på 8.9, begriper inte hur det har gått till eftersom jag är brutalt ojämn..
Anyway, nice to be back.
WB, Anders.
Tack så mycket.
Svullen? Gikt?
Ingen aning. Vårdcentralen i morgon.
Hustrun hävdar Hallux Falaxus eller vat det heter som kvinnor får av att gå i smala pumps.
Borde alltså inte drabba mig… Jag går ju inte ens i rosa kläder som vissa andra här…