Idag

Exakt vad är problemet med en kortare paus? Själva tiden? Att det inte är kosher rent golfmässigt? Halfway house verkar de ju ha i England osv också.

Hahaha kung @Claesson77 med ett fiskemått.

2 gillningar

Sandelingult (nikotinvägg) var populärt. Är det tidigt 2000-tal?
Tack för fejs på en hel del man läst och hört om på EG1.0-tiden men aldrig sett.

Det där var på SC tiden, SCO 10års jubileum på Barsebäck om jag inte tar helt fel.

3 gillningar

Inte e det jag i alla fall så mejner?
Erik Alm…brukade han inte reta upp en del med sina inlägg?

1 gillning

Han bytte spelet mot brallorna. Avledningsmanöver.:sweat_smile:

1 gillning

Hahaha

Kan bara konstatera: Var e brudarna nuförtiden?
Likaså di gamle från sc-tiden. Gett upp?

Att det är obligatorisk. Jag är fullt kapabel att gå och äta samtidigt.
Bara för att andra inte har den förmågan ska alltså jag tvingas ta en ofrivillig paus?

1 gillning

Men 10 minuter är ju verkligen ingenting. Fördelen är att det slipper bli en massa tjafs mellan dem som vill ta en paus och de som prompt ska knalla på.

Jag talar inte i egen sak. Jag törs hävda att jag går ifrån nästan alla här. Men jag fattar att andra behöver en paus och förstår värdet av att de ska slippa förklara sig.

Jag är inte mycket för paus mellan nian och tian men kan förstå anledningarna till att det finns.

• WC-besök
  • Köpa kaffe och macka
  • Handla korv i kiosken

Samtligt utan stress av att bollen bakom “pressar på”. Sedan är det kanske så att 10 minuter lätt blir lite fler minuter, vilket inte är bra.

Är det tomt på 10:an, ta en språngfika. Vill man sitta och det är folk framför, släpp genast igenom. Alla blir gladare. Vem fan behöver käka mer än vart 4:e timme förresten? Skulle vi inte sporta?

1 gillning

Gå och äta är diskriminerande. Har jag inte en snus under läppen så blir slaget piss. Ja, jag äter ibland med snus inne. :pensive_face:

Egon

Har jag promenerat en timme bakom gräsklipparen gör första gången på 10 år.

1 gillning

Ah, en gammal god fika efter 9 brawl på G. Jag ääälskar den fikan

Idag kom jag så nära golf jag kommer den här veckan. På en utflyktsbåt passerade vi Alcanada golf på Mallorca. En usel bild, fyren i bild och tittar man noga en bit av fairway. Blå himmel :sun:

2 gillningar

Men feelingen av att stå på sjunde tee och kolla in fw och vattnet… :wink:

2 gillningar

Oslagbart! Från sjösidan ser man tydligt hur mycket fairway faktiskt lutar.

Såg jag en gubbhörna.

1 gillning

Är det dånande ebk när det är uppvisning med en 39:a för andra divisionens F21 (U blå) 65-års jubileum.

2 gillningar