Idag

Ja jävlar, då lärde jag mig något nytt.
Jag brukade klicka på de 3 prickarna men det funkar inte längre.

1 gillning

Är jag på öltestning på Kloster Andechs.

Pärlor för svin.

Häll det ena glasets innehåll i det andra och drick upp med en efterföljande rap.
Om du inte blir utslängd efter det är provningen inte seriös! :grin:

3 gillningar

Jag vet inte om det är AIK eller Aftonbladet

Bra tips. Dock för sent.

Redan utslängd? :roll_eyes:

Japp. Fyra små öl sedan tvingades vi sitta i en bierstube och äta knödel och andra grejer samtidigt som de ställde fram weissbier och bock och jag vet inte allt.

Idag upptäckte jag att flödeskartan med elpriser åter fungerar på Kontrollrummet | Svenska kraftnät

Ska jag checka ut och byta hotell. Glömt den klassiska ”room with a view” (zooma så får ni se en mäklarglimt av Starnberger See).

1 gillning

Huset till vänster ser ju nästan ut att vara som gjort för prickskytte. Men antar att även puffran blev kvar på flygplatsen.

Sjöutsikt, jo jag tackar…

2 gillningar

Hörde jag en katastrofdålig intervju med Fanny Sunesson, jag trodde Henrik Jonsson var insatt i golf men tydligen inte. P4 xtra.

1 gillning


Åkte jag på Autobahn för första gången på länge. Bra drag i en minibuss.

2 gillningar

fakta…

2 gillningar

Kollar jag in det här ställer som ligger väldigt nära vårt ställe i Dalarna. Läget är grymt får man säga.

lägg i femman!

Hybris 2.0?

Låter som ett koncentrationsläger. Bäst du frågar.

Japp syns klart och tydligt.

1 gillning