Sitter normalt i economy på nödutgångsrad, men det här är en bonusbiljett och jag har SAS MC Premium så jag fick business till samma pris som economy.
Och skapa en Horst Wessel, låt vara gammal? Nej tack. Amerikanerna borde få sin shit together, svenskarna verkar klara det bättre, acceptera vilsenheten i en globalt oroligare värld. Och försöka navigera den, istället för att hemfalla åt woke eller krigsskaparnationalism.
Bra tips, fokusera på den arbetande människan i mitten. Sossarna gör det, Reinfedt gjorde det, de moderatare höger gör det hyggligt. Trump mer än wokeetablissemanget, men inte bra.
…gick jag med i ett golfforum.
Nu är det bara att damma av klubborna också… ![]()
Välkommen, alltid kul med nytt folk!
I SAS appen kan du ju också spåra ditt bagage.
Rätt smidigt om man inte har spårningstaggar i bagaget.
Var faktiskt beta-testare för just den funktionen ![]()
Spåra gick bra. Såg att de var kvar i Köpenhamn när vi lyfte. När jag landade såg jag i appen att grejerna skulle komma med nästa kärra, men då är jag ju långt härifrån …
Var det jobbigt att flyga omkring som bagage under beta-testningen?
Jävligt kallt i flygplanets bagageitrymme och gör ganska ont att bli kastad av och på rullbandet ![]()
Har hört från en lastare som blev inlåst av sina arbetskamrater och fick flyga Arlanda -Malmö i lastutrymmet. Det var inte bekvämt.
… slopar vi Wiredaholm.
Egon
den som är så trevlig……
Har mina grejer varit på flygplatsen i München i över 12 timmar. Knappt en timme härifrån …![]()
Var glad att dom åtminstone är kvar där och inte på väg till Shanghai eller Colombia…
Idag ska jag åka och jobba några timmar.
Knegat 2 dagar på 1 månad, innan dess kört febernedsättande i någon vecka innan vårresan ,trodde gamla hederliga att tugga lite Ipren så kommer allt att bli bra. Men så blev det inte.
Funderat på om man ligger i häraden att det är dax att ta influensa vaccin höstvis.
Hör den där resväskemusiken i Sällskapsresan framför mig…
…irriterar jag mig på att det inte längre går att se vem som har gillat ett inlägg.
Klickar man på siffran så syns det väl?
precis


