Idag

Då är det igenom hålet som skapas av injektorpennan! :wink:

3 gillningar

Blir inte lätt det med tanke på hur litet hålet är…

Lappad och klar.

Var du tvungen att göra så många små hål innan du lyckades?

på hakan? :laughing:

Tur att det inte var stolpiller med tanke på att du skickade en närbild på området..

3 gillningar

… såg jag Jerry Williams för 20 år sen på Kristianstad GK.

I can drive I can drive

2 gillningar

Idag hemma igen efter en 36 timmars mini-bil-semester.

Delsbo-Valbo-Uppsala-Täby-Uppsala (övernattning)
Uppsala-Ulva Kvarn-Strängnäs-Sigtuna-Uppsala-Delsbo

Bonus-dotter i Uppsala därav många stopp där.

1 gillning

Gick jag igenom jobbmailen jag ignorerade igår em. WTF are people thinking?!?

Kan vara jag som är lite grumpy. Men vem fn tror att jag sitter sent en fredag eftermiddag och svarar på ”viktiga” mail. Framförhållning noll leder mig till klassikern ”your lack of planning is not my emergency.”

… kan man ana att jag har en viss preferens för starttider…

Brukar hunden vilja gå ut vid sextiden?

Hunden e me på banan ..

1 gillning

Är jag glad att jag har plus.

Första flygresan sedan min lungemboli - över ett halvår på marken har jag nog inte gjort på över 20 år!

Dagen till ära bjuder Kastrup på en i princip folktom lounge med perfekt kokta ägg och krispigt bacon. Tyvärr har jag tävling med frugan om viktnedgång så pannkakorna får vara. Eller. Kanske bara en liten bit. Med lönnsirap. :see_no_evil_monkey:

2 gillningar


Ensam i business. Förvisso i en liten ”tub”, men ändå.


Dagens ”inte första gången jag sitter på 1C”. Flyttar tillfälligt in till 1A så att alla ryggsäcksmarodörer kan passera utan att smacka mig i huvudet på vägen …

Dagens första bakslag.

Hejdå bagen. Jag får väl roa mig med att sitta i solen och dricka GT medan de andra spelar … :thinking:

@Puttaren Kul för dig som verkar uppskatta att flyga. För mig är det bara en buss i luften. Om man sitter längst fram eller längst bak i bussen i nåra timmar spelar ingen roll. Det är lika trist ändå.

2 gillningar

Intressant att de kan missa att lasta bagage när du uppenbarligen var i så god tid att du hann äta frukost i loungen.

Ja, mycket märkligt. Men, men – bara att köpa nya kläder och skor, hyra grejer och sedan se om SAS har pengar att ersätta mig.

Edit: extra surt att jag för en gångs skull checkade in min smidiga kabinväska för att slippa släpa den ombord det lilla flygplanet … :see_no_evil_monkey: