Idag

Enklaste sättet att komma runt för stor fil är att göra en skärmdump av bilden i mobilen.

1 gillning

Tack!

3 gillningar

..skiljer vattenståndet rejält mellan norra och södra delarna av Öresund. Öresundsbron är byggd på den grundaste delen av sundet, kallat Drogdentröskeln. Tröskeln löper tvärs över sundet och när vinden kommer från NV-N däms vattnet upp norr om bron och skapar stora skillnader i vattenstånd på en sträcka av några kilometer. Just nu är vattenståndet +83 cm i Malmö hamn, men -26 cm i Skanörs hamn.

2 gillningar

Är det kyligt och regn/snö i luften. Sommarhjul får vänta till dess det är bättre väder. Onsdag verkar ha schysst prognos

Hos mig är det vitt och slaskigt idag :worried:

Visst blåste det mycket men vi slängde lärlingen på pumpen (så min bil blev dammig av flytspacklet) så hade vi en fin dag där ute på en av blekinges finaste platser. Chefen bjöd på korvgrillning efteråt.

2 gillningar

Idag var barnbarnen på besök hela dagen. En del av vardagsrummet har blivit lekhörna, helt perfekt, idag kunde vi vuxna äta en hel måltid i lugn och ro vid matbordet bredvid.


3 gillningar

Vi hade två “tornado” på besök från i går middag till i morse. Man är mogen för vilohem efter en dag med de två.

Skämta inte… De är helt fantastiska men nu är jag helt slut.

1 gillning


Oh, the horror!
https://www.instagram.com/reel/DTLvwOmivXj/?igsh=MW50bXZiazk3dWs3Zw==

1 gillning

Frågade fru Norrland hur det känns att inte behöva gå till jobbet i morgon.
-Bra!
:wink:

6 gillningar

Ledig imorgon o dagen efter o dagen efter o… …timmarna ska in lör o sön 24timmar.

Var jag på en plats där vi brukade diskutera golffrågor

Idag var det tyst där

1 gillning

Prata inte skit om drottningen.

Ho ä ju dö?

1 gillning

Visst fan. Sist jag va där levde hon :smiley:

1 gillning

Klinkers i vardagsrummet?

Hmm jag tror det får bli vi åka tåg dit om dottern och hennes karl förökar sig. Minns dotterns barbieår. 3cm tjockt lager över hela golvet med små pryttlar…

1 gillning

Inte i detta fall. Limmad fiskbensparkett

Är det Fred som är chefen?

1 gillning