Idag

Roar jag mig med att läsa om Kaprekars konstant.

https://www.instagram.com/reel/DTSgG38D8IG/?igsh=MWpsazhkbXVwa3l5Zg==

1 gillning

… premiär i full storm

1 gillning

… blir det inte heller spel, hoppas på måndag

1 gillning

Första träningen med Magnus Persson Atlevi. Fick några saker att jobba på. Lite mer vidd i swingen och ut med vänster fot så blir det nog bra (eller bättre iaf).

1 gillning

Hur många HIO är du har gjort?

5 bara.

Minigolf räknas inte…

Ut ?

Jag har normalt mina fötter utfällda hela tiden, saknar mekanismen för att fälla in dem.

1 gillning

Jaha. Jag trodde det var fotbollsmatch.

Trash.

Gjorde PCC premiär för säsongen. 100% av handicapregistreringarna i år alltså.

Inte så illa för en ledbruten och trasig gubbe som endast med viss möda kunde pegga, linjera bollen och ta upp bollen ur hålet.

1 gillning

Så kallad bil och mc-mässa…vad kan gå fel ? :grin:

Blåser från en lite “annorlunda” vinkel än det brukar när det blåser på.
3 besvärliga träd nära vägen står inte längre upp, de har fallit i en gynnsam riktning o inte ut på vägen.
En mindre tall har fallit.
Något bortåt ena grannen har knäckts, ser ut att inte vara på min tomt.
Ena grannens tillfälliga byggnad av presseningar har fått vingar.
Imorgon får vi se vilka överraskningar som finns på tomten..

Satt på puben och tittade på rutorna ut mot gatan

En vacker bild på Young Tom Morris

(varför kan jag inte ladda upp bilder? :frowning:)

Jag brukar köra med copy paste, kopiera bilden i albumet och bara klistra in i posten

Kör du via WLAN eller via mobilnätet?
Ibland har mobilnät en del begränsningar för utsocknes abonnemang, som kan göra det lite svårt att tex ladda upp bilder. Sådana problem kan även dyka upp via WLAN beroende av signalstyrka och nätägarens “throttling” osv.

För stor hävdades det

WLAN

Vandring på tomten efter blåsten ger…det finns att göra…för mycket
Rotvältor knäckta träd, träd som ändrat lutning.
En av grannarna kom ut som han brukar när det är något jag ska ordna…
Din björk ligger över våran väg, checkade.
Det är faktiskt inte min björk, jag brukar hålla efter längs denna gräns men egentligen inte mitt jobb.
??? Öhh vaa…
Har sagt det tidigare, denna sida gärdesgården inte mitt, det som ligger förskjutet i gärdesgården åt väg hållet inte mitt, mest rötter som bär träd är mer dennes.
!! Menar du att jag kan ta ner dessa här träd? Ja, har sagt det tidigare…( Han ser ved).
Får ringa brorsan…lufsar bort..
Egentligen endast en besvärligare större björk att ta hand om, lutar, mycket rotvälta, vilar på yngre träd lutning runt 45*.
3 halvdöda askar knäckta vid rötterna har fallit.( Drabbade av asksjukan).
En grannes större lönn knäckt någon meter upp i ligger på min tomt.
Mycket att ta hand om, iom att asparna o lönnarna som ett proffs tog ner åt mig tidigare ochså väntar på att tas hand om.
Blir o inhandla mycket pressening för att täcka det som ska nyttjas..

Det pratade Albert om i annan tråd, att vi inte skall ladda upp bilder utan att krympa dessa, meningslöst med 4k2 pixlar i storlek

Börjar pratet här Buggrapportering, förslag och testinlägg - Nr 777 av StoraNorrland