Idag

Precis, alla bär är frukter, men alla frukter är inte bär.
Det intressanta exemplet är väl bäret avokado :wink:

Vi kan väl bara vara överens om att @Vattenmannen har idag köpt en grön sak :wink:

Svenska Gurka!

Ja, han gillar ju grönt (och vitt, har jag hört).

Jag har köpt ett grönsaket.

Eller Cashewnöten, som är ett ensamt frö i en frukt på en falsk frukt.

Idag skapade jag min första AI låt, så nu förväntar jag mig att casha in stort redan i år för att kunna pensionera mig i lyx och överflöd nästa år.
Det är väl så det fungerar? :thinking:

La den också i “musik vi lyssnar på” tråden men det lär jag nog inte göra så ofta.. :joy:

2 gillningar

… skall jag påbörja en vit vecka utan socker. Har urartat av skäl.

Är det behagligt på altanen.


Väldigt lite snö för årstiden. Bara 20 cm sockervadd på halva framsidan (där snöslungan lägger snön). Övrigt är snöfritt.
Gröna grässtrån! Den tredje april! Helt sanslöst, men trevligt.

4 gillningar

Stockholm +1 grad och regn. :umbrella_with_rain_drops: Nu blir det inomhus resten av dagen.

1 gillning

Jag kan säga att vi var inte ensamma på Junibacken…

1 gillning

Skippade MM19 och jag dagens planerade rond på Kyssinge

1 gillning

Finvädersgolfare!

Idag frös jag häcken av mig på golfbanan. :cold_face:

Det var längesen +5 grader kändes så kallt..

1 gillning

Ungefär som här.
Dyker upp minnen på Facebook från samma dag flera år bakåt mer hur mycket snö som helst…

Gjorde jag årets första eagle.

4 gillningar

Ett år gjorde jag oxå en eagle

2 gillningar

Har en eagle, 2017

T.o.m jag har en eagle så bara knip.

4 gillningar

Vi var på Paradox vid Hötorget. Förbaskat med folk och vilken besvikelse det var. Små underfundiga grejer, visst. Men det levde ju inte upp till mina förväntningar åtminstone.