Idag skapade jag min första AI låt, så nu förväntar jag mig att casha in stort redan i år för att kunna pensionera mig i lyx och överflöd nästa år.
Det är väl så det fungerar?
La den också i “musik vi lyssnar på” tråden men det lär jag nog inte göra så ofta..
Väldigt lite snö för årstiden. Bara 20 cm sockervadd på halva framsidan (där snöslungan lägger snön). Övrigt är snöfritt.
Gröna grässtrån! Den tredje april! Helt sanslöst, men trevligt.
Vi var på Paradox vid Hötorget. Förbaskat med folk och vilken besvikelse det var. Små underfundiga grejer, visst. Men det levde ju inte upp till mina förväntningar åtminstone.