Ser jag att det finns intressanta karriärvägar i Danmark. Jag kanske skulle se om jag kunde få lite medel till min doktorsavhandling om GT?
Har ju länge haft en elitsatsning på fickpingis, men OS-kommittén har inte skickat något stöd.
Ser jag att det finns intressanta karriärvägar i Danmark. Jag kanske skulle se om jag kunde få lite medel till min doktorsavhandling om GT?
Har ju länge haft en elitsatsning på fickpingis, men OS-kommittén har inte skickat något stöd.
Kan bara hålla med. Vi har t ex spelat golf med mängder av kanadensare. När de hör man är svensk pratar de hockey Salming/Sundin och även nutida. Sen kan de gå över till curling en stund, sen mer hockey ![]()
Dock alltid vänligt och korrekt uppförande i alla lägen.
Mmmm. I min lilla hjärna är (generalisering) Canadians mer lika oss svenskar, än vad Yanks är. Yttre faktorer under hela livet ger skillnaden vs Yanks.
Är det botkyrka?
Slog jag till på Telias största sport- och streampaket. En eller två månader, minst, innan utvärdering. Jag gissar på behålla sedan. Blir inte så mycket dyrare än samlingen jag redan har (Via golf, Netflix, HBO, D+, Telenor-TV, …) och Via Total samt TV4 SportMax ger ju ändå visst mervärde.
TV-prenum skippar jag helt. Relevanta “TV-kanaler” kommer via stream.
Jag har det paketet. KOmmer tyvärr inte åt Eurosport den vägen.
Vågat att ha en raskatt ute (ser ut som en Ragdoll), dom brukar ha sämre lokalsinne än bondkatterna.
Kan inget om raskatter. Racecat däremot ![]()
Det vet jag också vad det är, blir kinkigt att klara besiktningen. ![]()
Hoppade på det för också, då visade det sig att Pga touren kostade ytterligare extra trots att de lovade att den ingick så det vara bara att be dem fara och flyga.
Var också medveten om att när de säger att de bandar samtalen så är det en lögn, inga samtal bandas så du kan aldrig bevisa något.
De bandar bara det väsentliga när man gör en beställning.
Har en gång rotat i detta då en dement person hade 7 mobilabonnemang utan att ha någon mobil.
Det som var bandat:
Jag begärde ut bandningen, fanns ingen att begära ut. Det bandas aldrig några samtal enligt dem själva.
PGA kostar 70:- extra per månad, typ.
De skulle ha 200 extra av mig. Men då blev det uppsagt på grund av avtalsbrott, nu klarade de sig utan att bli skadeståndsskyldig för jag fick en bra deal av Allente.
På grund av att jag varit kund hos Allente länge så ingår HBO Max Sport utan kostnad för mig, det gjorde det inte hos Telia.
Ökade priset på min planerade flygresa från 15000 till 23000.
Bränsletillägg?
Läste jag om convolutional neural networks och hur de fungerar i grunden. Spännande med lite “motstånd” för de små grå.
Idag kom vinterns första förkylning. Jag som trodde att jag klarade mig.