Inte riktigt Torekov nivå i Stockholm ännu.. ![]()
Men förmodligen en av mina tidigaste rangesessioner ändå!
3 grader och lite duggregn…
Rasade snön från taket på mitt BBQ shack. Fick ta Toro till hjälp för snön väger tungt nu.
Botkyrka? Den rangen stod man mycket på mellan 86-00…
Japp, bra plockat!
Narkotikahund?
Körde på en gotlänning på vägen ner klart han blir nyfiken.
Till och med jag fixar 180 cm (oftast).
Tur du lade till det…
Jag kommer ihåg när @stenman inte gjorde inte det det.. eller inte framåt åtminstone!
Samtidigt hade han iaf inte sönder sin telefon när han misslyckades med det.. @AlbertS ![]()
Han hade iaf sin telefon med sig… @AlbertS ![]()
Jobbar jag natt. 21-07.
NHL hockey sista dagen innan hemresa. Toronto Maple Leafs mot Tampa Bay Lightning. Toronto förlorar (igen) men det var iaf många svenskar på isen från bägge lagen.
Hot dogs och popcorn gäller. En rallarslagsmål ingick också så publiken hade något att gå igång på ![]()
![]()
![]()
Fin vovve. ![]()
När vi var I Toronto hade Raptors just gått till final i NBA. Det var lite kaos i stan…
De är inte bara hockeytokiga I stan…
Men håkky är religion i Kanada. Basket är intresse.
Edit: Jag jobbar med rätt många Canadians och har varit där och jobbat. Ishockey är verkligen som en religion där borta. Ungefär alla är insyltade/intresserade och/eller har åsikter.
Baseboll är också åtminstone lite halvviktigt. Blue Jays och Rogers arena. De gör också en hel del reklam nu för fotbolls-VM i sommar där Toronto är värd för några matcher. Mycket sport blir det ![]()
![]()
Fick jag en påminnelse om ett av världens bästa recovery-slag.