hade vart gött men har starttid imorgon i studio
Det är ju standardutseendet på de lite äldre kåkarna här uppe.
Den snyggaste bärbagen som någonsin har gjorts. Jag har en likadan.
2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Köpa bag, avsaknad av bilder
Grattis!
Jag håller med, köpte den bara därför.
Vi får väl se på fredag, man får kanske beklaga.. ![]()
Du är välkommen hit om det blir existentiellt jobbigt efter rundan. VI kan skotta snö och grilla korv. ![]()
Öl?
Aber natürlich!
Mycket generöst erbjudande, tack!
… stör jag mig på radiopratarna på lokala P4. Kanske är en karlskronagrej men dom avslutar alla ord med E. Det låter extremt barnsligt och något man blev mobbad för när man va liten om man inte är från blekinge…
“Ser du bilen-E.”. “Hur gör du med boken-E” och så vidare.
Funderar på en ny lite svårare skivomslags quiz…
Det var en kul quiz, gör gärna en uppföljare. Jag skall ordna en uppföljare på den där med att avslöja motiven genom att öppna svarta rutor, när jag ids.
Bevistade jag Stockholms Stadion.
Skidskytte kampen.
Kul! Spännande! Väldigt lite dötid!
Tyvärr fick inte Sverige vinna
Idag fick jag reda på att en gammal kamrat från barndomen gått bort. 50 år gammal. Vila i frid Peter.
Livet i uppförsbacke. Mamman dog i cancer när han var 11 år. Pappan alkoholiserad och brände ner huset när han skulle fritera pommes frites på fyllan. Peter klarade sig ut i tid, pappan gjorde det inte. Så föräldralös från tidig ålder. Sen dålig fysisk och psykisk hälsa.
Blev så otroligt nedstämd när jag fick höra det. Blev ingen revansch. Inget lyckligt slut. Tänker på dig Peter. Du var en fin människa som förtjänade så mycket bättre.
Lärde jag mig att Fäbodjäntan har premiär på fredag - på Dramaten!
Barntillåten?





