Problemet är inte efterfrågan utan tillgången. Tjejer tycks vilja ha människor som objekt för sitt arbete. Tydligen särskilt tydligt i det jämlika Skandinavien. Jag har varit införstådd med problematiken sen 80-talet. Fördomar kan finnas om kan och ska. Men ”vill”?
Det var ju lite det han sa. Att man måste försöka locka dem.
Men det lyckas inget vidare. Och kanske det är banka puckelryggig rake?
Är det lite vår i luften, tranorna har kommit hit med.![]()
Har jag chattat med Anders Forsbrand. Det är lite magi i det.
… “lyxade” jag till det med mackor till frukost. Minns inte hur längesen sist. Marmelad, kaviar, leverpastej med saltgurka. Normalt äter jag en relativt stor tallrik vaniljyoghurt med 2% fett och sen äter jag inget mer förrens på kvällen när jag kommer hem och klarar mig bra på det. Idag var jag hungrig kl 13 och skakar. Känner mig lite sjuk, eller typ som att jag är alkoholpåverkad. Lite yrsel.
Som vanligt. Börjar man äta så blir man hungrig. Jag fastar till lunch och ibland tiil kvällen utan problem.
Jag äter min joghurt kl 7-7.30 på morgonen sen äter jag en stund efter att jag kommer hem runt 17. Det handlade inte om min rutin, utan hur mackorna nästan fick mig i sjukdomstillstånd idag.
Men så blir du spinkig också.![]()
![]()
I wish. Klipper mina 3000 kalorier ändå.
Det där lät 00-tal! Då chattade jag.med alla och envar sportstjärna. Då internet var som bäst.
Idag är sambon orolig för sonen som håller till i Dubai/Abu Dhabi.
Han själv är nog mer orolig att flygplatsen kommer att vara stängd när han ska iväg på domaruppdrag om en vecka.
Är det inte riktigt läge för att åka till UAE och spela golf.
Och absolut inget läge att åka skidor i Dizin eller Shemshak. Det sägs att snön på dessa Iranska skidorter är fantastisk tack vare att snön är väldigt torr.
Dock är ju afterskin lite trist.
Jag har tandläkartid. Same-same.
Vi får nog plusgrader dagtid hela veckan men banan hinner knappast tina fram, torka och växa till sig innan fredag. ![]()
Invasionsförsvaret förberett. Fi består av två högintensiva småväxta fotsoldater. Försvaret består av hög uppmärksamhet, lek samt massor av middagsmat.
![]()
Mysigt ![]()