förmodligen men spelar man gratis så är mobbningen värre
Idag såg jag Plus-Sverker nere på byn. Han såg rätt gammal ut nu…
Det kan bli ett besök för en flottiljunge.
Sorg
Haha, farsan drog ner brallorna på Sverker då han var med i Plus, de fick ta om fyra gånger eftersom farsan inte gick på hans ”skjutjärn” och Sverker blev mållös
hmm vad har du gjort för att förtjäna detta @AlbertS ?
https://www.facebook.com/share/r/1Fk71RijxW/?mibextid=wwXIfr
Ser halva jag ut som att jag går på Speed eller Acid.
Tvärr funkar det inte lika bra med Stupid Fuck! ![]()
Side note: hur fan kan man spela hög volym på en flygshow… man vill ju höra ljudet av flyget.
Bokade jag en biljett till den nordligaste destination jag besökt sedan jag var i Kiruna som 3-4-åring. Redan bokat blodtransfusion vid hemkomsten eftersom norrlandsmyggorna nog gillar att frossa i kvalitetsblod från Halland. ![]()
Gävle? ![]()
Är väl såhär års det är läge för Gysinge!? ![]()
Alltså, han skrev ju “norrlandsmyggorna”.
Det finns så in i h-vete med mügg där Gaevlaetrakten men det är ju inte Norrland (oavsett vad nån sorts officiell ordning säger).
Så, var börjar…
Norrland?
Sundsvall kan kanske räknas till Norrland, en hygglig dag? Men har de mügg i Sundsvall?
Allt norr om hallandsåsen är djungel.
Har inte lirat Gävle, det borde jag också göra. Men den här gången är det Norrland på riktigt. Veckefjärden är annars den mest nordliga bana jag lirat i Sverige.
Såklart att DU vet att Norrland slutar nedanför Västerbotten, men du får ha i åtanke att det är en Hallänning som skriver, det kan vara södra Värmland, det är inte lätt att veta vad dom hittar på här nere…
![]()
