Idag

förmodligen men spelar man gratis så är mobbningen värre

Idag såg jag Plus-Sverker nere på byn. Han såg rätt gammal ut nu…

Det kan bli ett besök för en flottiljunge.

1 gillning

Sorg

1 gillning

Haha, farsan drog ner brallorna på Sverker då han var med i Plus, de fick ta om fyra gånger eftersom farsan inte gick på hans ”skjutjärn” och Sverker blev mållös

hmm vad har du gjort för att förtjäna detta @AlbertS ?

https://www.facebook.com/share/r/1Fk71RijxW/?mibextid=wwXIfr

Ser halva jag ut som att jag går på Speed eller Acid.

Tänker jag på att man ska vara glad för sina vänner.

1 gillning

Tvärr funkar det inte lika bra med Stupid Fuck! :roll_eyes:

1 gillning

Side note: hur fan kan man spela hög volym på en flygshow… man vill ju höra ljudet av flyget.

Bokade jag en biljett till den nordligaste destination jag besökt sedan jag var i Kiruna som 3-4-åring. Redan bokat blodtransfusion vid hemkomsten eftersom norrlandsmyggorna nog gillar att frossa i kvalitetsblod från Halland. :smiley:

1 gillning

Gävle? :laughing:

1 gillning

Är det Gysinge får han nog tänka om från blodtransfusin till att ha sin privata Blood Bag med sig. :laughing:

1 gillning

Är väl såhär års det är läge för Gysinge!? :grin:

Alltså, han skrev ju “norrlandsmyggorna”.
Det finns så in i h-vete med mügg där Gaevlaetrakten men det är ju inte Norrland (oavsett vad nån sorts officiell ordning säger).

Så, var börjar…

Norrland?
Sundsvall kan kanske räknas till Norrland, en hygglig dag? Men har de mügg i Sundsvall?

Allt norr om hallandsåsen är djungel.

2 gillningar

Har inte lirat Gävle, det borde jag också göra. Men den här gången är det Norrland på riktigt. Veckefjärden är annars den mest nordliga bana jag lirat i Sverige.

Såklart att DU vet att Norrland slutar nedanför Västerbotten, men du får ha i åtanke att det är en Hallänning som skriver, det kan vara södra Värmland, det är inte lätt att veta vad dom hittar på här nere… :roll_eyes: :laughing:

1 gillning