Idag

Plockade jag hem min gamla skivspelare från landet.

En Technics SL-1300.

Säljpris på auktion runt 3-4000 spänn.

Får se om det blir sälja eller koppla in.

2 gillningar

Slängde min när vi flyttade. :see_no_evil_monkey:

Dags att Mod flyttar en del inlägg till mattråden, kanske…
EDIT: @Vattenmannen läste mina tankar.

Läs lite istället för att bara tycka, det finns fler saker som delar samma namn. Vi obildbara norrlänningar känner till båda, medans vissa som bäst känner till en! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Har en golfklubba namnsdag.

hmm -15 hmm

Och 2,377/kWh, hmmmm

1 gillning

-22 :slightly_smiling_face:

-4 blir 0 under dagen. Kallt.


Bitigt i vinden på dagens skidtur.

Du har plats #58 i kön…
BT-headset är teknikens gåva till alla som ibland sitter i en sån kö.
Nu #48.

Edit: Det gick rätt fort ändå, tror inte det tog mer än 10-12 minuter.

1 gillning

För att slippa att vara en Papphammar!

Unpopular opinion: åka längdskidor är fn inte roligt.

4 gillningar

Då vet ni!

Vi får väl hoppas att det håller i sig till valet så att de där miljö-fascisterna åker ur riksdagen.

Det blir vasalopp, jag repeterar, det blir vasalopp.

Var inte säker, det kanske fryser inne.

1 gillning

1987 var det -30 vid starten.

Jo precis detta var dygnets maximitemperatur som synes. Bra jävla kallt.