I have your back!
Jag körde Öppet Spår 2006, vilket var några dagar innan VL. - 16 vid starten (tappade all känsel i händerna). -5 några timmar senare, magiska skidor
Fullt ös nedför Evertsberg. Trött i Hökberg och tappade momentum. Väldigt skönt att sätta sig i en varm bil efter målgång och åka hem… ett himla nötande det där. Har inte gjort om det.
Maken körde något år när det var riktigt kallt. Kanske 2010? En funktionär ställde sig på hans skidor och tvingade in honom i värmestuga i en depå. Det var typ - 30. Hälsovådligt i min värld, men när nummerlappen åker på så finns det visst bara en väg, mot mål, fast inte i en brytbuss.
Börjar bli en del från ämnet “idag” nu men jag har inte det där drivet som behövs. Känner inte att jag har något att bevisa. Varken för mig själv eller andra. Kanske skulle in i filosofitråden eller nåt.
För att återgå till ämnet, idag åker jag till Tjockhult… Bara som en varning.
Har kompisar som ska åka det här i vinter:
Vet inte vad som hänt dem, de var vanliga golfare en gång i tiden…
Sånt där gör mig beklämd när man vet hur mycket tid och kraft som läggs ner av föreningarna och när man vet hur beroende föreningarna är av pengarna som kommer in
Jag tänker “hyrskidor”.
Nu pratar vi skidåkning…de kan inte vara riktigt funtade, dina kompisar? Kör de Kona Iron Man och Ultramaraton också eller är det bara skidåkningen som blivit “galen”:
Bara skidåkningen än så länge…
Ingen lyckad situation.
.. suger det att vara sjuk. Kan knappt lägga mig ner utan att snoret hostas upp eller näsan rinner. Så jag är vaken 03…
Krya!
Ätteläggets planering, en halvtimme från en av Kinas tre ugnar hela halvåret från mars, sen Johannesburg på vintern - och gillar det. Ibland faller äpplet långt från trädet.
Vinter här, inte där.
Precis. Olidlig värme i ett helt år.
Byggde jag en machine learning-modell som kan tolka handskrivna siffror. Perfekt för scorekort om nån fortfarande använt såna.
Kul! Jag gjorde nåt liknande i min Stanford-kurs i ML. Byggde med Octave i den kursen.





